Hlavní obsah
Rodina a děti

Chtěla jsem si trochu užít a nic neřešit. Dělat jsem to neměla, ztratila jsem děti, říká Marta (40)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik/public domain

Myslela jsem si, že trochu odvážného pobavení nemůže nikomu uškodit. Ale já jsem to asi o dost přehnala a dnes toho skutečně lituji. Dělat jsem to opravdu neměla.

Článek

Marta měla vše, co si mohla přát. Žila klidným životem se svým manželem Janem a dvěma dětmi v malém městečku, kde každý znal každého. Její všední dny byly naplněny starostí o rodinu, vedením domácnosti a občasným setkáváním s kamarádkami. Pracovala jako překladatelka a většinu času mohla pracovat z domova. Jednoho dne však začala toužit po něčem divokém, dobrodružném a rozhodla se to vyzkoušet.

Chtěla jsem si trochu užít a nic neřešit

Jednoho večera, když děti spaly a Jan byl na služební cestě, se Martina rozhodla vykročit z bezpečí svého domova a vydala se do nedalekého města. Přitahovala ji myšlenka nahlédnout do světa, který byl tak odlišný od jejího všedního života. Noční kluby a tanec u tyče, o kterých dříve jen slyšela, ji nyní lákaly čím dál tím více. Přes prvotní váhání nakonec podlehla impulsu a rozhodla se tuto divočinu zkusit.

Tato jedna noc měla být jen malým únikem, dobrodružstvím, na které by vzpomínala a co by jí pomohlo dodat trochu energie. Navíc jí v tom pomáhala její kamarádka, která tento styl života praktikovala již několik let. Marta si říkala, že to není vůbec na škodu zkusit něco nového a nebála se.

Dělat jsem to neměla, ztratila jsem děti

Zpočátku to bylo vzrušující. Marta našla nový koníček, další smysl života a tento styl začala praktikovat téměř každý den. Ale můj dvojí život se postupem času začal vkrádat i do mé domácnosti. Jedné noci přijel Jan dříve ze své služební cesty a od mých dětí věděl, kde jsem. Řekla jsem jim, že jdu do clubu se trochu pobavit. To ale netušil, co tam skutečně dělám. Když mě viděl, zůstal naprosto šokovaný. Nenechal si nic vysvětlit a dokonce mě odmítal pustit domů, prozradila Martina ve svém vyprávění.

Bez dalších otázek podal žádost o rozvod a trval na tom, že děti zůstanou výhradně v jeho péči. Ztratila jsem nejen manžela, ale i stabilní domov. Dnes, několik let po rozvodu, lituji každého rozhodnutí, které vedlo k rozbití naší rodiny. Můžu své děti vídat pouze dvakrát týdně, a to je to nejhorší, co se mi mohlo stát. Snažím se znovu vybudovat svůj život a získat zpět důvěru svých dětí, ale cesta zpět je těžká.

Zdroje: autorský text a vyprávění Marty

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Noční kluby

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz