Hlavní obsah
Umění a zábava

Silvestr zachránil Háma se Sokolem. Jinak to zase stálo za starou bačkoru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: TV Nova- veřejně dostupné a bezplatné foto

Silvestr máme za sebou a někteří z nás ho trávili doma. Mezi ně jsem letos patřila i já se svou rodinou, kdy jsme hory a exotiku vyměnili za rodinnou pohodu a klid. Také už máme nějaký ten věk na to, abychom si uvědomili, kde je nám nejlépe.

Článek

Na Silvestra se vždy těším, protože mám konec roku ráda. Je to pro mě vždy taková výzva k tomu, abych zjistila, co nového se bude dít, mohla se v životě někam posunout a zažila jsem nové věci. Většinou se na konci roku s rodinou vydáváme na hory, kde společně s kamarády oslavíme nový rok a užíváme si krásných zasněžených sjezdovek. Letos nám počasí nepřeje, a proto jsme zůstali doma. Těšila jsem se, co budou dávat v televizi, protože to čekání na půlnoc bývá mnohdy zdlouhavé. Letošní Silvestr v televizi stál opravdu za starou bačkoru a nebýt televize Nova, tak se asi té půlnoci nedočkáme.

Na Lovu byla zábava

Když jsem zjistila, že televize Nova vůbec poprvé odvysílá silvestrovský speciál pořadu Na Lovu, byla jsem překvapená. Říkala jsem si, zda to bude stát za to, aby to pokrylo alespoň část tohoto večera. A byla to opravdu velká zábava. Nejenže Ondřej Sokol a Aleš Háma se bravurně zhostili moderování, ačkoliv tyto dva moderátory nemusím, o zábavu se postaraly i známé osobnosti, které se do pořadu přihlásili. Největším překvapení celého večera byli však samotní lovci, kteří se tento večer proměnili ve své oblíbené seriálové postavy nebo drsné rockery. Některé z nich bychom ani nepoznali. Byla to opravdová zábava a vidět ty jindy drsné lovce, jak vás chtějí lapit, bylo opravdu fajn.

O další zábavu se postaral i Osmani Laffita, který se svou krkolomnou češtinou postaral o špetku humoru. Když si v prvotním kole potřeboval nahrát peníze, se kterými půjde před lovce, hned na dvě otázky nedokázal odpovědět. Jako první to bylo otázka na to, co je to liška a kde žije. Osmani na to řekl, že neví, co je to liška a neumí odpovědět. Druhá otázka byla z trochu jiného úhlu, a to, kde se nachází Most Generála Pattona. Laffita řekl, že to je v Americe, čímž pobavil nejen své kolegy, ale i samotného moderátora, který se nedokázal zastavit a oprostit se od smíchu.

Jinak to byla nuda

Musím podotknout, že nerada se vyjadřuji k televizním pořadům nebo k tomu, co se odvysílalo. Ale nebýt tohoto speciálního dílu, tak se není na co dívat. Česká televize zase předvedla nudu, kterou každoročně vytáhne ze svého archivu, obmění vysílací časy a tím to končí. Na Primě se zase ukázal Prachař a Bouček, na které se nedá dívat v průběhu roku, natož si s nimi kazit i poslední den v roce. Když jsem se pak podívala na sociální sítě, zjistila jsem, že Na Lovu se setkalo s opravdu velkým úspěchem, a to nejen u starších, ale i mladších televizních diváků.

Když člověk projížděl nabídku českých televizních programů zjistil, že televize neumí dávat nic pořádného. Poslední den v roce by měla být na pořadu dne zábava, komedie a rozmanitost. Bohužel od českých televizí jsme se toho nedočkali, a proto někteří sáhli po platformě jako je Netlix či YouTube, kde si pustili zajímavá videa a užívali si zábavu po svém. Je to velká škoda, nicméně je třeba podotknout, že i tak se někteří lidé dokáži u tohoto programu pobavit. Pokud však na Silvestra nebýváte doma, nemusíte to řešit. Alespoň to je můj subjektivní názor a doufám, že si naše televize na příští rok připraví pořádnou špetku zábavy, u které všichni vydržíme až do půlnoci.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz