Hlavní obsah
Příběhy

Objednala jsem si balíček z internetu: kurýr mi ho hodil přes plot

Foto: Freepik/freepik.com

Objednala jsem si drahou keramickou sadu na čaj. Těšila jsem se jako malá, ale kurýr mi balíček bez varování přehodil přes plot. Když jsem ho rozbalila, do smíchu mi rozhodně nebylo.

Článek

Klasická objednávka

Objednávky přes internet dělám pravidelně. Nejsem žádný nováček. Většinou si věci nechávám posílat do práce, ale tentokrát jsem byla celý týden doma, takže jsem zvolila doručení domů. Objednala jsem si krásný keramický set na čaj, ručně vyráběný. Byl poměrně dražší, ale říkala jsem si, že si udělám radost. Těšila jsem se na něj skoro jako dítě na Vánoce.

Když jsem dostala zprávu, že zásilka je na cestě, zkontrolovala jsem, že mám telefon nabitý a nastavené vyzvánění. Kurýr měl dorazit mezi 11 a 13 hodinou, což jsem si extra ohlídala, abych byla doma. Kolem jedenácté jsem si lehla na gauč, mobil měla hned vedle sebe a čekala jsem. Žádné zvonění, žádné klepání, nic.

Podivné zvuky

V jednu chvíli mě vyrušil tlumená rána z venku. Nevěnovala jsem mu pozornost, myslela jsem si, že sousedi něco shodili. Když jsem vylezla na zahradu o chvíli později, málem mi vypadly oči z důlků. Uprostřed trávníku ležel balíček. Krabice byla rozmáčklá, bok byl natržený a na štítku bylo vidět moje jméno. Okamžitě jsem věděla, co se stalo. Kurýr se ani neobtěžoval zazvonit, prostě mi to hodil přes plot jako pytel brambor. A že ten plot máme slušně vysoký.

Když jsem rozbalila krabici, už jen podle zvuku mi bylo jasné, že je zle. Uvnitř to cinkalo a já okamžitě věděla, že je celá sada rozbitá. Každý z pěti šálků byl buď prasklý, nebo úplně na kusy. Konvička měla uražené ucho. Sada, kterou jsem si moc přála, byla nepoužitelná.

Jak to dopadlo

Vytočila jsem číslo na infolinku přepravní společnosti. Operátorka mě vyslechla a řekla, že situaci prověří. Prý se stává, že kurýři spěchají. Spěchají? To má být omluva za to, že mi někdo hodí porcelán přes plot?

Další den mi volal sám kurýr. Nejdřív tvrdil, že nikdo neotvíral. Když jsem mu řekla, že jsem byla celou dobu doma a žádné zvonění jsem neslyšela, připustil, že balík opatrně položil přes plot. Jen jsem dodala, že za jeho nápad budu chtít náhradu.

Firma mi nakonec uznala reklamaci a vrátila peníze, ale balíček jsem si už znovu neobjednala. Zkazilo mi to náladu na týdny. Od té doby si nechávám doručovat zásilky jedině do výdejního boxu. A keramiku už raději vybírám osobně v obchodech.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz