Hlavní obsah
Příběhy

Objednala jsem si balíček z internetu: kurýr mi ho hodil přes plot a celý ho rozbil

Foto: Freepik/freepik.com

Objednala jsem si křehké dekorace do domu. Místo zvonku jsem ale uslyšela jen žuchnutí. Kurýr mi balíček jednoduše přehodil přes plot. To, co jsem uvnitř našla, mě pořádně naštvalo.

Článek

Nové dekorace

Objednávám z internetu poměrně často a až na pár výjimek proběhlo vždycky všechno hladce. Zboží dorazí včas, kurýr zazvoní, předá balíček a jede dál. Tentokrát jsem si objednala křehké dekorace do obyváku a ložnice. Konečně jsem našla keramické svícny a skleněnou vázu, které jsem dlouho sháněla. V e-shopu mě ujistili, že vše bude pečlivě zabalené a že doručení proběhne bezpečně.

Dorazilo mi potvrzení s termínem doručení a přibližným časem. V den doručení jsem zůstala doma, abych balíček převzala a nemusela řešit přenechání u sousedů nebo bůh ví kde. Kurýr měl přijet někdy mezi desátou a polednem. Čekala jsem od rána, jenže když jsem krátce před jedenáctou z okna uviděla auto dopravce, nikdo bohužel nezazvonil.

Co to má být

Kurýr vystoupil, podíval se směrem k domu a než jsem stihla dojít ke dveřím, slyšela jsem tiché žuchnutí. Otevřela jsem dveře, ale kurýr byl už pryč. Místo toho ležel balíček na trávníku za plotem. Povaloval se mezi tulipány a byl celý od hlíny. Nechápala jsem to. Nezazvonil, nezavolal, prostě mi zásilku hodil přes plot jako noviny.

Byl lehce potrhán a měl promáčknutý roh. Zvedla jsem ho a celá naštvaná jsem ho donesla dovnitř. Když jsem ho rozbalila, jeden ze svícnů byl rozbitý, skleněná váza měla prasklinu. Nevěděla jsem, co mám dělat. Udělala jsem fotky, uložila je, našla číslo na zákaznický servis a zavolala.

Omluva

Celou situaci jsem popsala paní, které jsem se dovolala. Operátorka byla slušná, uznala, že způsob doručení byl naprosto nevhodný. Požádala mě o fotografie a video z bezpečnostní kamery, pokud mám. Kamera u domu naštěstí kurýra zachytila. Jasně bylo vidět, že ani nezkoušel zazvonit, jen přišel k plotu a balíček přehodil.

O pár dní později mi přišla omluva, peníze za rozbité zboží mi vrátili a e-shop mi jako omluvu poslal i slevový kód. Prý si interně situaci vyřeší s dopravní společností. Od té doby při objednávkách vždy do poznámky uvádím, že prosím o zavolání při doručení. Možná je to úsměvné, ale tenhle zážitek mi ukázal, že i obyčejná zásilka se může změnit v absurdní příběh.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz