Hlavní obsah

V hotelu nám dali plesnivou snídani. Podle personálu jsme si měli za lepší jídlo připlatit

Foto: Freepik/freepik.com

Na víkendovém pobytu jsme v hotelu dostali ke snídani plesnivý koláč. Když jsme na to upozornili personál, místo omluvy jsme se dozvěděli, že pokud chceme kvalitní snídaně, tak si musíme připlatit. Zůstali jsme v šoku.

Článek

Konečně odpočinek

S manželem jsme potřebovali vypadnout. Každodenní stres a shon velkoměsta nám už lezl krkem. Vybrali jsme si menší wellness hotel mimo město. Klid, příroda, snídaně v ceně, vypadalo to skvěle. Fotky na webu byly lákavé, hodnocení v recenzích průměrné, ale nic varovného, takže jsme si vybrali pokoj a objednali pobyt.

Příjezd proběhl hladce. Pokoj čistý, wellness příjemný, personál na recepci usměvavý. Po prvním večeru jsme byli spokojení. Další den jsme přišli do jídelny na první snídani, nabídka byla…skromná. Dvě plastové mísy s buchtami, plátky okoralého sýra na talíři, káva z automatu. Žádné ovoce, zelenina, nic teplého. Vypadalo to spíš jako zbytky po školní jídelně než jako hotelová snídaně.

Plíseň?!

Vzala jsem si malý kousek buchty a když jsem do ní kousla, něco nebylo v pořádku. Podívala jsem se na spodek a tam byl zelenomodrý povlak. „Fuj, plíseň!“ vykřikla jsem.
Manžel se podíval na druhý kus, který si donesl a ten byl úplně stejný. Okamžitě jsme talíře odsunuli a šli to oznámit obsluze.

Oslovili jsme paní, která u stolů doplňovala příbory. Řekli jsme jí, že je jídlo plesnivé a ukázali jí buchty, které byly na našich talířích. Podívala se na to, pozvedla obočí a řekla: „No jo, ty už tu leží asi od včera. Ale máte to v ceně, no. Kdyby jste chtěli lepší, můžete si připlatit za snídani à la carte.“ Zůstali jsme stát s otevřenou pusou. Mysleli jsme, že si dělá legraci, ale asi nedělala. V klidu pokračovala v rovnání příborů a skládání ubrousků.

Už nikdy

Vrátili jsme se na pokoj a rozhodli se napsat e-mail na hotelové vedení. Připojili jsme fotky plesnivých buchet a stručně popsali, co se stalo. Na odpověď jsme čekali až do odjezdu, ale nepřišla. Ani omluva, ani vysvětlení, nic. Při odhlášení na recepci jsme znovu zmínili situaci. Slečna se tvářila, že o ničem neví a s úsměvem dodala: „Tak snad jste si pobyt užili.“

Vždycky jsem si myslela, že tyhle menší „rodinné“ hotely si tohle nemůžou dovolit, ale asi jsem se spletla. Příště až budu vybírat hotel, tak se víc zaměřím na recenze, protože kdybych na ně brala teď větší zřetel, nemusela jsem být z našeho pobytu naštvaná.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz