Hlavní obsah

V restauraci nám odmítli vydat objednávku: prý jsme si povídaly moc nahlas

Foto: Freepik/freepik.com

Chtěly jsme si jen popovídat u večeře. V restauraci nám ale odmítli přinést objednávku. Prý jsme byly moc hlučné. To, co následovalo, bych čekala možná ve škole, ale rozhodně ne v takové restauraci.

Článek

Sraz po dlouhé době

Já, moje sestra a dvě kamarádky ze střední jsme se sešly po hrozně dlouhé době. Bylo páteční odpoledne a rozhodly jsme se zajít na večeři do jedné menší restaurace, která měla dobrou pověst i fajn menu. Vše probíhalo v pohodě, přivítal nás mladý číšník, usadil ke stolu, vzal objednávku. Seděly jsme v rohu u okna a povídaly si o všem možném. Smály jsme se, ale nijak přehnaně.

Restaurace byla poloprázdná, nehrálo tam rádio a z vedlejšího stolu šla slyšet i lžička klepající o hrnek. Možná jsme se zkrátka hodily víc do hlučnějšího podniku. Ale upřímně, nikdo nás předem neupozornil, že by jim vadilo být trochu živější.

Kde je jídlo

Asi po dvaceti minutách čekání jsme se začaly ošívat. Jídlo nikde, ačkoliv u stolu naproti už obsluha donesla tři talíře lidem, kteří přišli později než my. Zavolaly jsme číšníka a zeptaly se, jestli se něco nestalo. Odpověděl, že objednávku nedostali do kuchyně a že mají nějaký interní problém, který dojde vyřešit manažer směny.

O chvíli později přišel manažer směny. Řekl, že nás sice nechtějí urazit, ale že jsme podle nich příliš hlučné. Prý rušíme ostatní hosty a tím pádem je personál oprávněn zrušit naši objednávku, pokud máme nevhodné chování. Nechápaly jsme. Byly jsme čtyři ženy, které se potkaly po dlouhé době a prostě si povídají. Nikdo nekřičel, nikdo nebyl opilý ani sprostý. Jen jsme se občas zasmály.

Tohle teda ne

Beze slova jsme se zvedly a odešly. Všechny jsme byly zaskočené a celou cestu do jiné restaurace jsme to rozebíraly. Po cestě jsme potkaly další podnik, kde bylo plno a hlučněji než u nás předtím. Tam jsme dostaly nejen jídlo, ale i úsměv a normální lidský přístup. Dokonce nám slečna, která nás obsluhovala, řekla, že doufá, že k nim ještě někdy zajdeme.

Následující den jsem restauraci napsala recenzi, kde jsem napsala, jak to probíhalo. Majitel odpověděl, že mrzí, pokud se nás personál dotkl, ale že restaurace dbá na komfortní akustické prostředí. Od té doby vím, že i u stolu v restauraci se zřejmě čeká, že člověk bude šeptat a taky vím, že do téhle restaurace už se nikdy nevrátím.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz