Hlavní obsah
Umění a zábava

Melodie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: cz.depositphotos.com

Noty

Básnička, možná blbá…

Článek

Světlo houpající se lampy ulice,

sny plné stínů a fantazie,

ránem vonící bílá káva,

pohlazení kočičí mámy v předsíni,

čepice s utrženou bambulí,

boule z klouzačky u školy.

___

Nedočkavost hladových spěchajících rán

sny plné vroucí fantazie,

doteky šilhavých očí ve škamnách,

žhnoucí sopky plnících se triček,

prostovlasý, přesto bambula,

a boule přenesly se na duši.

___

Ležím a pozoruji švunk mraků od Piccasa,

sny plné klidu a fantazie,

lehký dotek, nechám mušku ať pot můj spásá,

najednou stín a polibek.

Jak jsem jen mohl být takový vůl,

teď se musím chvilku odmlčet.

___

Tolik síly jsem snad nikdy neměl,

sny plné vášně a fantazie,

pole slunečnic, jež se nám uklánějí,

ještě bych chtěl její kopii,

plavu v plytké řece a ta mi drhne kůži,

na břehu barvím písek do ruda.

___

Směje se na mne měsíc, dorůstá,

sny plné něhy a fantazie,

nebudu už nikdy spát,

v kolébce mé druhé srdce žije.

Za oknem blázní svatojánci,

a ve studánce se mrská se svou mámou salamandr.

___

Nu, někdy přijde bouřka,

sny plné obav a fantazie,

vem pršiplášť a teď se synku pochlap,

nesnáším bodlák, který se otře a ještě se mi směje,

Nenechám tě zmrznout, přitulím se,

věř mi, nemusíš se bát.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám