Hlavní obsah

Diskuse: Jak zakázat automatické obnovení webové stránky v mobilním telefonu Xiaomi?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Zdroj: Zbozi.cz

Taky se vám stalo, že jste psali komentář, někdo vám zavolal nebo vám spadl internet, a když jste se znovu připojili, tak se stránka aktualizovala a vy jste o svůj rozepsaný komentář přišli?

Článek

Mně se to stává dost často a velmi mě to štve. Děje se mi tak na mém mobilním telefonu Xiaomi. Když jsem vlastnila značky Samsung a Huawei, nikdy se mi to nestalo.

Zrovna nyní jsem měla rozepsaný jiný článek a o vše jsem kvůli hovoru přišla, proto mě to nakonec přimělo napsat tento článek.

Nevím, zda se v tomto prostoru mohou pokládat otázky k veřejné diskusi nebo nikoli, i tak to ale zkusím.

Když tedy znovu podrobněji rozeberu tento problém. Píšete nějaký příspěvek do diskuse pod článkem, např. zde na Seznamu. Někdo vám při psaní zavolá nebo kliknete omylem na svém dotykovém telefonu jinam a okno se vám zavře. Může to nastat i vlivem krátkodobého výpadku internetu. Když se znovu připojíte, stránka se zobrazí, ale automaticky se aktualizuje (tzv. aktivní zobrazení), čímž o celý rozepsaný komentář přijdete.

Vy, co jste zběhlejší, víte jak tento problém vyřešit? Pokud ano, podělte se s námi ostatními pod článkem, jak to udělat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz