Článek
V tomto duchu se neslo i představení jejího zatím posledního (ve skutečnosti jediného) modelu Outlaw GTS, plně odpovídajícího nejmladšímu a nejmodernějšímu životnímu a módnímu stylu Neo Kitsch.
Tato životní cesta, oslovující nejbohatší elity Night City z řad hvězd showbyznysu, špičkových politiků a korporátních manažerů, stavějící na odiv nekonečné bohatství i okázalou marnivost povrchové estetiky se zdála být pro Outlaw i celou automobilku výtahem k zářivému úspěchu, o který Herrera v duchu více než stoleté tradice španělských výrobců automobilů prozatím neúspěšně, ale vytrvale usilovala.
Se čtyřdveřovou, čtyřsedadlovou hyperlimuzínou Outlaw GTS, kterou ve Španělsku začali vyrábět roku 2072, se měl tedy mnohokrát vyzkoušený scénář „mysleli jsme to dobře, dopadlo to jako vždycky“ jednou pro vždy stát historií. Herrera se ovšem rozhodla neponechat svůj úspěch náhodě a spustila v den představení nového modelu nejbáječnější reklamní kampaň všech dob.
Mnohamilionová kampaň odstartovala ve velkém stylu, předáním jednoho z prvních vyrobených vozů v rámci předem dohodnuté propagační spolupráce moderátoru Night After Night with ZiggiQ, patrně nejslavnější talk show na světě, kterým nebyl nikdo menší než právě Ziggy Q.
Přes masivní, neochabující, urputnou a nákladnou snahu automobilky přesvědčit nejbohatší obyvatele světa, že Herrera Outlaw je nezbytností, bez které jejich život a pověst nemá naději na úspěch, musela být produkce tohoto modelu po dvou letech ukončena. Ukázalo se totiž, že prodeje ani zdaleka nesplnily očekávání a vzhledem k tomu, že firma veškeré prostředky investovala do propagace, nebylo zač ve výrobě pokračovat.
Přes tento další, chtělo by se říci již tradiční pád ústy přímo do nánosu radioaktivního prachu, se zdá, že příběh Herrery bude, po vstupu utajeného investora, pokračovat. Proslýchá se, že na rýsovacích tabletech vývojářů, přeživších masivní restrukturalizaci iniciovanou oním investorem, již nyní vzniká nový, naprosto úžasný a fascinující projekt, který přinese do Španělska po generace očekávaný a zasloužený titul nejúspěšnější automobilky světa.
Herrera Outlaw je luxusní, z velké části ručně vyráběná čtyřmístná hyperlimuzína, vybavená pohonným agregátem o výkonu 755 koní. Ten uděluje, spolu se systémem DriveTrain, rozdělujícím výkon podle potřeby na každé ze 4 kol přes 1800 kg vážícímu automobilu dynamiku a ovladatelnost převyšující většinu sportovních vozů.
Bohužel, v porovnání s nejlepšími automobily světa z dílny anglického Rayfieldu tahá Herrera za znatelně kratší konec provazu. Přestože se snaží podbízet cenou 92 tis. Eurodolarů, což je téměř o třetinu méně než konkurence, na nejlepší ztrácí jak ve výkonu, tak v ovladatelnosti. Zdaleka nejhorším handicapem je absence zcela nejmodernějších technologií, v čele se systémem Crystal Dome, používaným právě Rayfieldem.
Tento nedostatek, na první pohled prozrazovaný přítomností obyčejných skleněných oken, namísto elegantních, neprůhledných, a tudíž diskrétních panelů v barvě vozu, zevnitř vybavených poslední generací zobrazovacích displejů, beze zbytku nahrazujících zastaralá skleněná okna, je podle odborníků spolu s drobnými pochybeními účetního charakteru hlavní příčinou neúspěchu modelu Outlaw. Fádními skleněnými okny, tak podobnými těm v automobilech pro neúspěšné, totiž každý uvidí obličej vlastníka, jenž tím pádem rozhodně nemůže patřit mezi elitu. Takový člověk ovšem nemůže doufat ve svou dobrou pověst.
A pověst je v Night City vším.