Hlavní obsah

Den jako po koťatech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Až se zima zeptá …

Až se zima zeptá, co jsem dělala v létě, tak na sebe napráším: Hodně jsem plavala a opalovala se.

Článek

Sice jsem se úspěšně proplavala až k babímu létu, ale přiznávám bez mučení, že jsem nic nezavařila, ale zato pár sklenic okurek jsem alibisticky přitáhla ze supermarketu. Nekup to, když byly ve slevě. Drbat se s marmeládou nebo džemem jsem rovněž zavrhla. Otrhaný rybíz jsem dala zamrazit. No, sebemrskačsky jsem ještě párkrát upekla kynutý táč s rybízem a drobenkou. Chutnal jako od mámy, když jsme se jím cpali na koupališti a zapíjeli jej vychlazeným mlékem. Podobně jsme se chvíli přejídali jahodami a zbytek úrody nakonec skončil v mrazáku. Ale víte co, nelituji. Mám dobrý pocit z hezky prožitého léta. Probenděného s knihou u vody pod slunečníkem nebo pod stromy. A to úžasné plavání. Mám velké pochopení pro odpolední siesty ve středomoří. Cožpak se dá usilovně pracovat v tropických vedrech? Nedá. Určitě ne bez klimatizace. A to letošní léto bylo mnohdy ve městech teplotně nesnesitelné. Ale za mě, pokud hodně proplavané, tak úplně senzační a pro zdraví prospěšné.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám