Hlavní obsah
Satira

U eurovoleb to hodím ANO. Koalice s mimozemšťany dává smysl

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Luke Rauscher, Wikimedia Commons, CCA 2.0 Generic

Ilustrační obrázek

Dorazily volební lístky. Moje nejoblíbenější volnočasové čtení. Pro mne je to tentokrát jednoznačná volba. ANO získá můj hlas hned z několika důvodů. Tím hlavním jsou výjimeční lidé, kteří ho tvoří.

Článek

Já to věděl! Měl jsem si vsadit! Hned na první pokus se mi povede nalistovat jedinou volitelnou stranu ze seznamu. Ano, ANO. Něco se mi ale nezdá. Zaskočí mě hned několik věcí:

Za prvé, na kandidátce jsou, pro mě naprosto neznámí lidé. Proč ne, říkám si. Občas je v životě potřeba provést totální čistku od lidí, kteří nás obklopují. Poslední dobou se absolutní personální restrukturalizace s příchodem nových loajálních tváří, po tom, co nás někteří nevěrní Jidášové zradili, více, než nabízela. Ačkoli, alespoň jedno známé jméno tam zůstat mohlo. Koho má pak člověk kroužkovat, když nikoho nezná. To, že vycouvala Alenka pochopím, ale co ti ostatní? Božský Kája nebo Klára. To se všichni tak bojí, že se v Bruselu nedomluví?

Za druhé, naprosto nečekaná koalice s mimozemskou entitou. Jaký to brilantní marketingový tah! Sám bych to nevymyslel lépe. Tím se také vysvětluje řada věcí. Výhra českých hokejistů na MS. Nevysvětlitelné finanční převody na přelomu tisíciletí, kdy se z milionů staly miliardy. Násilné akvizice velkých podniků. Miloš Zeman. Vzájemná spolupráce mimozemšťanů a psychiatrů spojených s unášením lidí a dětí na Krym a zase zpátky. Lidé žijící v Brně a okolí. Připravovaná důchodová reforma, kterou ANO konzultuje pouze s mimozemšťany z jiné dimenze a která bude zahrnovat zastropování věku odchodu do důchodu na den narození. A také se nabízí otázka, nemluví náš pan otec zakladatel mimozemštinou, a proto mu nikdo nerozumí?

Možná se mě ptáte, proč ANO?

Podřadní, nesvéprávní a nepoučitelní voliči pětikoalice čtěte pozorně. Všechno to začalo už v roce 2013. Vracel jsem se tehdy z ochutnávky rumových delikates. Značně mi po této vydařené akci vyhládlo a k mému překvapení, kde se vzal, tu se vzal, v ruce držím pytlík s voňavou koblihou.

Rychlé, neškodné selfíčko s koblihovým dárcem. K tomu všemu bonusová kobliha a dárkový voucher pro dvě osoby na prohlídku mražených polských kuřat navíc. Od té doby nedám na koblihy, Palmovku a Polsko dopustit. Tohohle pozitivního sympaťáka, co rozdává falešné úsměvy a pětilitry kudy přijde, si nejde nezamilovat. Hned mi padl do noty. Celá ta jeho/naše sebranka mi hned padla do noty. Máme spoustu společných zájmů a vlastností. Nastíním jen zlomek:

  • Nenávist k pravdě
  • Umění dokonale lhát, zkreslovat, podvádět, zamlčovat a přetvařovat se
  • Kolaborace s přítelem i nepřítelem
  • Zastírání vlastní historie za účelem vlastního obohacení a prospěchu
  • Využívání dotací ve státním měřítku
  • Využívání vlastních dětí ve státním měřítku
  • Umění hrát na city
  • Umění vykořisťovat
  • Argumentace, které rozumíte jen vy sami
  • Vykonstruované grafy a tabulky
  • Čest a důstojnost je pro vás sprosté slovo

Úplně nejvíc ze všeho mě ale vzrušuje představa, že volím stranu, ve které jsem já jako volič ze všech nejchytřejší. Že by to byl současný plán ANO k eurovolbám? Do Bruselu pošleme pouze plebs, zatímco si elitu necháme pěkně doma a připravíme se na přebrání 51% moci díky nečekané koalici s mimozemšťany v parlamentních volbách? Je to logické vyústění za situace, kdy nás každý, vždy, když vyhrajeme volby, odmítá. Copak nepoznají kvalitu? Copak netuší, s kým si zahrávají?

My, co to s Českem myslíme nejlépe jsme ale řekli dost! Tentokrát to bude jinak přátelé. Tentokrát tu koalici vytvoříme s nečekaným koaličním partnerem, s mimozemšťany. A Česko už nebude nikdy takové jako dřív. Česko bude lepší. Česko bude jenom naše…a mimozemšťanů.

Mám to zkrátka v hlavě dobře srovnané. Mé srdce ví, co chce a koho nechce. Proto volím číslo 16.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz