Hlavní obsah
Lidé a společnost

Malý velikonoční zázrak

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Mája Jana Mikovcová

Chodit po vodě je tak snadné…

Článek

Kdysi v naší obci do místního rybníka padnul strom. Nebyl vůbec vidět, protože ležel těsně pod hladinou. Naše tři dcery ho cestou ze školy objevily jako vítanou atrakci. Dalo se po něm chodit jako po hladině. Když jsem se to dozvěděl, láteřil jsem a ptal se: „Kterého troubu to napadlo jako prvního?!“ Odpověď, že tím prvním troubou v chození po hladině byl Ježíš, jsem ale nečekal. Je vidět, že jeho odkaz má co říct i dnešní mladé generaci a je pořád hodný následování. Nakonec při tom chození po vodě se holkám jako malým zázrakem nic nestalo. To by přivedlo k děkovné modlitbě i bezvěrce jako jsem já. :-)

Ať už oslavíte Velikonoce tradičně chozením do kostela, anebo je vaším svatostánkem únik do chrámu přírody, či holdujete taškařicím a obyčejům, užijte si to! Hlavně se po té zimě dostaňte do formy, ať v tom ten beránek není sám. Tímto krátkým příběhem jsem chtěl popřát všem pěkné a veselé Velikonoce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz