Hlavní obsah
Vtipy, koláže, karikatury

Když má někdo pravdu i Pravdu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Děda Víťa

Děda Víťa telefonuje.

Inu… doopravdy se mi stalo při telefonování. Na mou duši, na psí uši a na kočičí svědomí.

Článek

To vám takhle, vážení čtenáři, dnes služebně telefonuji s paní Lucií Pravdovou. Jenže telefonátů mám hodně, tuhle paní až tak moc neznám, a tak mi to jméno nedošlo. Zadumaně koukám do papírů, přemýšlím o tom, co mi ta paní říká, a nakonec povídám:

„OK, vypadá to, že máte pravdu…“

Načež se ozve zářící, zvonivý smích, a paní mi vesele sděluje:

No to víte, že mám Pravdu. Už celých dvacet let. Stojí tady zrovna vedle mě!

Inu, ano, paní měla Pravdy (pravdy) hned dva (dvě). Jednoho dospělého ochránce, a pravdivá byla konec konců i její úvaha. I pro tyto nečekané okamžiky mám svou práci rád.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz