Článek
Kultovní nápoj se snaží oslovit nové a nové zákazníky a tak vydává stále nové, někdy až podivné příchutě. Nejnověji nápojový gigant představil v Severní Americe pikantní variantu s příchutí malin. V Německu v září 2023 přišla na trh Coke 3000, která chutná po žvýkačkách. Další novinka přijde v září.
Coca-Cola spojí síly s potravinářskou společností Mondelez a bude brzy chutnat jako sušenky Oreo. Podle domovské stránky nápojového gigantu bude produkt od září dostupný na 35 trzích po celém světě.
„Spojení hravosti Orea a kouzla Coca-Coly je neočekávané, ale správné, protože značky jsou si v mnoha ohledech podobné,“ říká Marco Manzo, senior manažer marketingu společnosti Coca-Cola Company pro švýcarský a rakouský trh. Zároveň vyjdou i sušenky Oreo, které budou na oplátku chutnat jako Cola.
Spotřebitelé jsou spíše skeptičtí.
„Zkusím to, ale nemyslím si, že to bude chutnat dobře,“ píše jeden z komentujících.
„Obvykle zkouším cokoli, co neznám, ale jen při pomyšlení na tuto kombinaci se mi svírá žaludek,“ myslí si další.
Jiný uživatel si neodpustil trochu ironie: „Kebab nebo Schabziger (známý švýcarský sýr) by byly lepší příchutě“.
Najdou se však i nadšené komentáře: „Skvělé, už se na to těším.“