Článek
336 milionů sledujících teď může na Mr. Beastově kanálu sledovat, jak tento 26letý influencer společně s týmem dalších youtuberů vykoupil všechno zboží v berlínském obchodě. Jestli jste si někdy kladli otázku, jakou tak hodnotu takové zboží v běžném supermarketu má, tak youtuber přišel s odpovědí. V tom jeho obchodě, který navštívil, nakonec nechal celkem 524 721 euro. Zůstaly jen prázdné regály a jeho účtenka se dala natáhnout přes celý krám. Nešlo však jen o rozmar Mr. Beasta.
Jeho bláznivá akce měla dva důvody. Prvním byla skrytá reklama na jeho vlastní čokoládu. Druhý důvod měl společenský přesah. Jistě člověka napadne, co by youtuber dělal se vším tím zbožím. A zde je odpověď - Mr. Beast veškeré zakoupené věci a jídlo ze supermarketu daroval. Jako příjemce vybral 15 dobročinných organizací, od Armády spásy přes dětskou nadaci až po psy v nouzi.
Některé z nich se k akci již vyjádřily a veřejně poděkovaly youtuberovi za jeho dary. Arché Children's Foundation, která pracuje s dětmi, mládeží a rodinami, obdržela necelých pět tun potravin a druhý den je rozdělila mezi potřebné - dle vyjádření zástupce nadace bylo vše do dvou hodin pryč. Berlínská potravinová banka, která pomáhá lidem, kteří jsou postiženi chudobou, doplnila zásoby o 17 tun potravin. A organizace, starající se o lidi bez domova, rozdala velké množství potravin a hygienických prostředků mezi azylové domy pro bezdomovce či svobodné matky.
Lidé na sociálních sítích, bez ohledu na to, zda jsou fanoušky Mr. Beasta a nebo o něm slyšeli poprvé, jsou veskrze nadšení z jeho nápadu a chválí jej za pomoc potřebným, obzvláště nyní před Vánoci.