Hlavní obsah
Lidé a společnost

Povodňový podvodník a král zneužívačů dávek - co vše je v téhle republice ještě možné? Beztrestně?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Zdál se mi sen. V něm byl jeden tvor. A já vám to teď popíši. Od rána přemýšlím, kdo to v tom mém snu vlastně byl. Napadne-li vás jméno někoho, o kom ten sen mohl být, napište jej do komentářů. Schvááálně…

Článek

Ten sen byl asi takhle. Sedím si na verandě a rozjímám. Mám „přemýšlecí náladu“. A tak mozek jede:

Občas mě stále ještě překvapuje, co si český stát nechá líbit. Co si někteří lidé dovolí. A jak některé věci vlastně mohou fungovat.

Před měsíci se jedna samozvaná celebrita, rádoby bojovník a „ten co přináší čísla a peníze“ - prostě tento TVOR (pardon, ale příčí se mi psát člověk) - chlubil, jak skvělý život si vede.

Díky zápasu, kde vlastně nezápasil, protože mu to fyzická kondice nedovolila a byl vlastně jen účastníkem tohoto mače, ke sve smůle a bolesti, stal se tento tvor „slavným“. Ehm, slavným … ve svém výzoru světa zajisté a totálně. Osobně bych to spíše nazval mediálně známým.

Svou slávu pak rozšiřoval pomocí TikToku a svým doloženým lhaním dokázal pourážet a vyzvat na souboj kde koho.

Asi největší rozruch u české společnosti způsobil doslova výsměchem pracující části populace, okořeněném pobídkou Hola hej pracující, pracujte víc, ať se mám dobře. Tenhle tvor totiž neví, co je to pracovní proces, nezná hodnotu vydělaných peněz poctivou prací, žije ze sociálních dávek. A ještě se tím chlubí.

Nyní přišly povodně. Zdrcující, tragické. Berou domovy, sny, plány a bohužel i životy. Na druhou stranku ukazují, že Češi jsou národ, který se umí semknout a pomáhat si, ostatně jak už to dokázal mnohokrát. Češi naposílali na pomoc postiženým lidem již miliony. Za to je třeba poděkovat, smeknout, lidi jsou stále ještě lidmi.

Ne však tak náš tvor. Povodně? Lidé posílají peníze? A-haaaaaa…

A hned byl na sítích srdceryvný příspěvek. Přišel jsem o všechno. O VŠECHNO!

Pomozte lidé. Ano, i vy, které jsem posílal do práce, abych já pracovat nemusel. Ano, i vy, kterým jsem se vysmíval, že musíte ráno vstávat a nikdy se nebudete mít tak dobře, jako já. Ano, i vy, kteří jste mi byli k smíchu a které jsem urážel jak na svých sítích tak osobně. Pomozte. Dejte…

Všechno tohle chování jako třešnička na dortu ozdobilo poslední zjištění. Tvor zaplaven nebyl. Nepřišel o všechno. Jen využil situace a natáhl ruku.

Sakra, opravdu musíme jako společnost dávat prostor takovým tvorům? Pokud neexistuje boží spravedlnost, existuje alespoň ta právní? Není takovéto chování vlastně podvodným jednáním, využívá li někdo tragické povodně k vlastnímu obohacení, vlastně i na úkor těch, kteří pomoc opravdu potřebují? Jak je možné, že se nám tvor stále jen vysmívá, využívá systém a přiznává se k tomu a neděje se nic?

Přišlo probuzení a sen o tvorovi se rozplynul. Údajně prý takoví lidé existují. Osobně se mi tomu nechce moc věřit. Věřím totiž, že lidé jsou lidmi. Snad…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz