Hlavní obsah
Lidé a společnost

Rok píšu blog

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Midjourney (generováno AI)

Psaní blogu se pro mě stalo vítanou volnočasovou aktivitou a formou relaxu.

Článek

Svůj první článek na Seznam Médium jsem před rokem psala s tím, že bude zároveň poslední. Tehdy pro mě bylo motivací sepsání silné zkušenosti týkající se většího zdravotního problému z dětství s přesahem do dospělosti, ale už jsem nečekala, že bych se psaní věnovala i v budoucnu. Ne, že by mě nelákalo, jen jsem marně přemýšlela nad možnými tématy a dlouhodobější psaní mi přišlo nereálné. Nakonec se z něj stala téměř návyková záležitost. V dobrém slova smyslu, samozřejmě.

Pořád je o čem psát

První článek jsem vypublikovala s mírnou obavou, ale nakonec jsem byla mile překvapená a šťastná. V diskuzi pod článkem se objevovaly přívětivé reakce od čtenářů, kteří si článek přečetli proto, že mají stejný zdravotní problém. Pro některé byl nadějí, jiní sdíleli svou vlastní zkušenost, nechyběla slova s přáním všeho dobrého. To vše mi dodalo odvahu a chuť k publikaci dalších článků.

Jak jsem psala, postupně přicházelo zjištění, že existuje nepřeberné množství témat, která nikdy nedojdou. Párkrát mi přišlo, že už nemám o čem psát, ale záhy se vždy něco objevilo.

Ve svých textech se můžete věnovat každodenním zážitkům, zkušenostem, názorům na události, cestování, vaření či jiným zájmům. Pokud si přečtete text, se kterým nesouhlasíte, máte možnost oponovat svým článkem. I když jsem tomu ještě před rokem nevěřila, dnes už vím, že psát lze skutečně o čemkoliv.

Proč píšu?

V první řadě jsem zjistila, že psaní blogu mě baví a odreaguji se u něj. Mám prostor sama pro sebe, nikdo mě v něm neruší a vděčím tomu, že jsem na internetu našla hezky vymyšlené místo, kde mohu sdílet zážitky a názory, ke kterým se s odstupem času možná vrátím.

Jako další výhodu při psaní a vyhledávání informací k některým tématům beru to, že se občas sama dozvím něco nového a pomyslnou třešničkou na dortu je možnost přivýdělku díky zobrazené reklamě, jsou-li články oblíbené a čtené.

Sto lidí, sto chutí

Čtenáři si vás mohou oblíbit díky vašemu stylu psaní, zaměření blogu a vítaným informacím.

Nelze vždy očekávat pozitivní reakce, jako tomu bylo u mého prvního článku, ale ani ty negativní mě od psaní neodrazují. Lidé mají různé názory a je zbytečné brát si je osobně.

Pokud vás psaní láká a chystáte se napsat svůj první článek, držím pěsti, aby vás psaní bavilo a naplňovalo, stejně jako mě.

Foto: Midjourney (generováno AI)

Anketa

Láká vás psaní blogu?
Ano, ale zatím jsem se k tomu neodhodlal/a.
50 %
Psaní se již věnuji.
50 %
Ne, psaní není nic pro mě.
0 %
Jiná odpověď.
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 8 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz