Hlavní obsah
Umění a zábava

Uvízla jsem ve stahovacím prádle. Nemohla jsem tam, ani ven

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Chystám se pomalu na křest své knihy. Pořídila jsem si nové šaty, zbývá jen dokoupit pár drobností, trochu si zacvičit a zpevnit svaly.

Článek

Dcera mi kvůli hubnutí půjčila své chytré hodinky s aplikací Aktivita, která prý dokope člověka k pohybu ustavičným hlášením počtu spálených kalorií.

Rozhodnu se nejdřív zajít do obchodu s kosmetikou a koupit si rtěnku. Vejdu do obchodu, nikde nikdo. Fajn, obsloužím se sama. Když zkouším asi šestý odstín, pár metrů ode mě se pohne černě oděná emo dívka, která do té doby splývala s regálem. Čechrá si štětečkem svůj pod nánosem šminek skrytý obličej, a když mě zaregistruje, nasadí duckface. Je jasné, že o co rozhodně nestojí, je věnovat se zákaznicím. Mám právě na rtech třináctku Icon pop.

„Ta popina je cool, do jiný bych nešla,“ řekne emo.

„O. k. A jaký byste mi doporučila mejkap? Moc se v tom nevyznám…“

„Tenhle,“ dívka sáhne po první flaštičce, která jí přijde pod ruku.

Vetřu si tekutinu na půlku obličeje.

„Panebože, vůbec bych neřekla, že ho máte! Působí tak mega přirozeně,“ řekne slečna a mrkne půlkilovou řasou.

O. k., už chci být pryč. Zaplatím a jdu.

„Můžu vám jenom něco říct?“ zastaví mě dívka ve dveřích. „Ty šaty vám dělají faldy, kupte si tady vedle stahující kombiné.“

Nemám vůbec čas, do večera musím spálit ve Stromovce dvě stě aktivních kalorií. Vběhnu do obchodu se spodním prádlem.

„Jedno stahující kombiné,“ řeknu.

„Vemte si desítku a dvanáctku, já se na vás přijdu juknout,“ řekne ležérně prodavačka.

Jdu do kabinky.

Desítku nedostanu ani přes hlavu, a tak sáhnu po dvanáctce. Ta jde až po krk lehce, ale v úrovni ramen mě sevře ve svém polyamidovém objetí. Snažím se ji vysoukat zpátky přes hlavu, jenže za pár minut se vyčerpáním skácím na stoličku. Čtvero nelichotivých zrcadel pocit sevření ještě umocňuje. Rozhodnu se stáhnout si kombiné přes hrudník směrem dolů. Roluju svěrací sexy kazajku centimetr po centimetru, jde to ztuha, chvílemi nemohu ani dýchat, prodavačka, která slíbila, že na mě jukne, si místo toho šveholí v chodbičce na téma Tchibo punčochy. Vůbec netuší, jaké se v mé kabince odehrává drama. Za dvacet minut jsem konečně vysvobozená, ale srolovala jsem si s kombiné úplně všechno. Stojím nahá v kabince, zrovna když prodavačka prudce odhrne závěs. Přejede mě přísným pohledem.

„Aha, tak to vypadá spíš na osmnáctku. Za chvíli jsem tady.“

Jsem úplně vyřízená. Hodinky hlásí tři sta spálených kalorií.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Stahovací prádlo
Křest

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz