Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jak jsem četl o aktuálních trendech v sexu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Fomas

Jsem zvídavý člověk a neustále sleduji aktuální trendy, abych věděl, čemu se vyhnout, když chci zůstat pořád originálně out. Nedávno jsem narazil na článek o trendech, které mají změnit sex v roce 2024 a samozřejmě jsem zbystřil.

Článek

Sex je jedna z mála věcí, při kterých mě zatím nic nebolí a nenavštěvuji kvůli tomu ani lékaře, takže mě toto téma ještě zajímá. No a jelikož nejsem sobec, podělím se o nové poznatky i s vámi.

Jaké závratné novinky jsem tedy objevil?

Nové technologie

Pokud jste čekali, že už budou konečně ti sexuální roboti s umělou inteligencí, tak vás zklamu. Zatím jsou stále ve vývoji. Zase je ale dobře, že tomu dávají čas a bude to dobře odladěné, aby to nedopadlo jako v tom vtipu, kde dají chlápkovi po nehodě robotickou ruku, která poslouchá na slovo, a když pak jde močit a okomentuje její nešetrné zacházení slovy „mně ho třeba urvi…“, tak to špatně skončí.

Jak o tom ale dále přemýšlím, tak mě napadá, že ti roboti budou mít díky své velikosti oproti současným malým hračkám pro dospělé jistou nevýhodu. Kam je pak schováte? Co řeknete dítěti, až za vámi přijde a zeptá se: „Tati, co je to za mrtvou paní v ložnici pod postelí?“ Na rozdíl od nafukovací panny už nepůjde říct, že se jedná o lehátko na vodu.

Každopádně zatím nás to fakt trápit nemusí. Vypadá to stále na velmi vzdálenou budoucnost. Letos prostě budete moct zase jen maximálně na dálku rozvibrovat partnera(ku) nebo si v aplikaci vzájemně potvrdit souhlas s poskytnutím tělesných služeb.

Findom

Zní to jako název produktu nějaké banky, ale jedná se o zkratku finanční dominance. Muži platí ženám za to, že je ony dámy urážejí a ponižují. Zní to sice moderně, ale vlastně je to dlouholetá realita mnoha mužů v manželství, takže zase nic nového. U nás toto naštěstí nepraktikujeme a manželce o tom určitě říkat nebudu. Bojím se, že by to byla první „rajcovní“ novinka, která by jí zaujala.

Femboy

Tímto termínem se označují muži, co experimentují s estetikou a oblékají se do ženských šatů. Prý dnes už mohou na sobě nosit cokoliv, aniž by svou mužnost ohrožovali.

No nevím. Asi v sedmnácti jsem byl ještě jako mladý Fomboy se svými svěřenci na skautských závodech. Po jejich skončení chtěly děti jít ještě do plaveckého bazénu. Prý to měl zbytek oddílu v plánu, takže všichni měli s sebou plavky. Všichni kromě mě. Nechtěl jsem kluky zklamat, a tak jsem se u poklady zeptal, jestli tam nemají nějaké zapomenuté na půjčení. Měli. Dámské s pěkným leopardím vzorem. Spodní díl jsem si tedy půjčil a celkem mi byl, i když ona dáma měla o něco větší pozadí. Abych řekl pravdu, necítil jsem se v nich moc dobře a měl jsem pocit, že má mužnost ohrožena je. A to hodně. Reakce okolí mi to jen potvrzovala. Radši jsem ani nevylézal z vody. Od té doby se podobným kouskům vyhýbám, takže tento trend také rozhodně vynechám.

Gooning

Jedná se o intenzivní a předlouhou masturbaci, jejímž cílem není orgasmus, ale hypnotický stav blaženosti. „Když dokončíte třetí čtvrtou hodinu masturbace, obvyklá stimulace přepne na jinou úroveň, je to tak neuvěřitelně skvělé, že nechcete nikdy vyvrcholit, protože když to uděláte, dostanete se za hranu, a když se dostanete za hranu, končí ‚gooning‘,“ uvedl pro Vice další praktikující. Jeho rekordem bylo 32 hodin „gooningu“.

Zní to poměrně zajímavě, ale v praxi si to u sebe úplně představit nedokážu. I kdybych měl tolik času a nechal děti v družině přes noc, musel bych si asi předem připravit nějakou mast na odřeniny a třicátou druhou hodinu bych stejně nejspíš dokončoval v nemocnici na kapačkách.

Mělčení

Poslední novinka zní hezky česky. Původně jsem se zalekl, že je to překlep a jedná se o nějakou zoofilní praktiku pastevců koz. Když se ale toto slovo vyskytlo ve stejném znění i podruhé, říkal jsem si, že to asi bude něco z vodácké terminologie, třeba jako „soulodit“, „udělat se“ atd. Tahání lodí po mělčině bylo díky posledním horkým létům a nízkému stavu vody celkem běžné. Co to má ale společného se sexem?

Ukázalo se však, že se jedná o techniku, kdy se žena dráždí jen v pár centimetrové hloubce, což prý zajistí orgasmus až 84 % z nich. Očekávám tedy, že letošní rok bude ve znamení plastických operací, kdy bude každý správný muž chtít zmenšit svou chloubu. S malým kašpárkem totiž musí být mělčení mnohem snazší. Nemusíte si furt hlídat, jestli ještě mělčíte, nebo už hloubíte.

Hezké na tom všem je, že se to nechá i dobře kombinovat. Třeba praktikovat gooning jako femboy v ženských šatech, nebo provádět mělčení s findomem, kdy vám u toho žena nadává. Findom je v tomhle vlastně naprosto univerzální, protože jde kombinovat skoro s jakoukoliv činností. No a třeba to budou v budoucnu umět i ty sexuální robotky. Myslím, že se máme na co těšit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám