Hlavní obsah
Lidé a společnost

Bylo nebylo, byl jeden Bryan Johnson

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Garra/Microsoft Designer

Byl a rozhodl se omládnout. Omládnout tak, že si nejsem jista, zda nejsou dva.

Článek

Zadáte-li si do vyhledávače Bryan Johnson, vyskočí na Vás: Bryan Johnson - americký podnikatel.

Sympaťák. S uvolněným úsměvem. Přátelskýma očima. Takový ten „kluk odvedle“.

Bylo! Bylo to v roce 2017. Pak se rozhodl omládnout.

Zainteresovaní vědí, ale jen namátkou: cca 111 doplňků stravy denně, přísná veganská strava, budíček v 5 ráno a cvičení, monitorování, dechová cvičení.

Nuž. Bryanovi je 46 let, pokud to není tajemství, a vypadá, tak jak vypadá.

Já osobně myslím, že jako „kluk odvedle“ se mi líbil víc.

Pokud je však šťastný, jeho činnost ho naplňuje a není amorální, je to skvělé!

Osobně mi připomíná jednoho fiktivního hrdinu ze seriálu Star Trek, totiž poručíka Datu. Věřím, že podobnost je čistě náhodná.

A co vy? Šli byste do „omlazení“ s takovou vervou a zapálením?

Opravdu mne zajímá Váš názor, protože kult „věčného mládí“ je trochu na vzestupu a trochu děsivý, nebo ne?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Brian Johnson

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám