Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Líbáš jako ďábel!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Polibek vznikl prý v době, kdy první plaz mužského pohlaví poprvé olízl ženského plaza a naznačil jí tak jemným způsobem, že je právě tak šťavnatá jako jiný malý plaz, kterého měl včera k večeři.

Článek

Mám ráda, když vím, jak něco, tak krásného, jako je polibek, vzniklo. Mám ráda tu chvíli před, než pusa mlaskne na tvář. Chvíli, kdy s vábivě provokativní schválností mine našpulené rty a sklouzne třeba až k lalůčku.

Ráda pusu dávám, ještě raději dostávám.

Úplně nejsladší je ta od mé dcery a nejmokřejší od mého psa.

A přesně takhle mokrá byla i od mé první lásky, s níž jsme si hráli na doktora.

Ten kluk se líbil všem holkám ze třídy, ale tahal za vlasy jen mě.

Hodně neoblíbenou červenou školní tašku s oranžovými odrazkami mi hodil na školní hnůj a já pak musela nosit do školy batoh. On byl doktor a já sestřička. Zeptala jsem se, jestli pacientka skutečně umře. Pacientka byla moje kamarádka, které už začala rašit prsa.

„Umře brzy a určitě,“ vyřkl nemilosrdnou diagnózu a vlepil mi mokrou pusu. Pak utekl.

„Fuj, bylo to pěkně hnusný,“ svěřila jsem se umírající, a ještě nepolíbené kamarádce.

Pak jsem se dlouho tulila k plyšákům a vypovídala se jim ze všech příkoří. Snad z vděčnosti, že mi tak rozumí a neodporují, nepřipomínkují jako rodiče, lípla jsem jim vždycky pusu na dobrou noc. Plyšovou.

Dušan byl fotbalista a jak jinak: líbil se všem. Randili jsme spolu podél Ohře, která bývala místy hodně neklidná. Podobně jako mé čtrnáctileté srdce, které zbrklými údery dopředu a zbytečně řešilo, jaké to bude. A jestli mě políbí už na hrázi nebo až před domem.

Pozval mě k sobě, když maminka nebyla doma. Těch pus tenkrát na gauči v obýváku bylo nepočítaně. Pak maminka přišla a bylo po líbání. Brzy i po lásce.

„Pravá pusa ti podlomí kolena a roztočí svět kolem tebe,“ řekla mi tehdy o hodně starší kamarádka, když jsem se jí svěřila, že ty pusy, které jsem zatím dostala, byly takový … mokrý.

A že to nesmyslné kvedlání jazykem v puse, jak zmatená ještěrka, mě taky nijak zvlášť nezaujalo.

Ve chvíli, kdy dozněly tehdy megapopulární „Holky z naší školky“ a já se vydrápala na pódium s vervou dosud nevídanou, za použití loktů a dalších mazaných chvatů jsem zneškodnila stejně šílené soupeřky a téměř po kolenou doklopýtala pro pravou moravskou pusu od Standy Hložka, nastal bod zlomu v líbání. Začalo mi chutnat. Tvář políbenou zpívajícím klukem z Moravy jsem si odmítla několik týdnu mýt a dodnes nedám na kluky ze Země Moravské dopustit. Jsou tak nějak zlomoví, o polibek napřed.

O pár let později jsem ochutnala polibek ze zahraniční kuchyně. Milovala jsem Erose Ramazzottiho a jeho ostře řezané rysy na plakátu z Bravíčka zdobily i záchod.

„Ani tady od něj nemám klid,“ zlobil se táta, který utíkal před jeho hlasitým zpěvem z kazeťáku, a hlavně měl rád country.

Díky své italské kamarádce, jsem se po jednom z koncertů svého miláčka v Miláně dostala do zákulisí.

„Come sei bella! (Jsi tak krásná),“ spráskl ruce. A já slastně přivřela oči a už nás dva viděla v láskyplném objetí na svatební fotografii. Těšila jsem se na další sladké opěvy mé krásy a v tom se Bůh italské canzone naklonil ke mně:

„Da dove vieni, piccola?“ (Odkud jsi ty maličká?).

Nezmohla jsem se v té chvíli na jediné kloudné vocaboloa vycenila zuby. Vylekal se, dal mi mokrou, navoněnou pusu na tvář a s úlevou se obrátil k další, méně divné fanynce. Cítila jsem se zklamaně. Belle vedle mě bylo asi šedesát, měla jiskru v oku, černý kostýmek, velký zadek a žádná prsa.

Vrátila jsem se domů a sundala Erose ze záchodu. Dospěla jsem. Líbala jsem se dlouze, něžně, vášnivě. Skláněla se i stoupala si na špičky. Klečela na kolenou, ležela na zádech. Dostala pusu na víčka i na špičku nosu. Pořád miluju pusu do vlasů a nenávidím tu na rozloučenou.

„Mami, musíš mi koupit ještě aspoň jednoho Kena,“ řekla mi s vážnou tváří dcera, když zrevidovala obsah krabice s Barbínami.

„Kolik jich vlastně máš?“

„Dvacet osm a jenom jednoho Kena,“ hlesla.

„Nestačí prostě na ně,“ zkonstatovala a doplnila prosbou v očích, kterou bravurně ovládá a jíž se nedá odolat.

Snad proto, že se blížil její svátek a v obchodě jsem se nemohla rozhodnout, jestli raději vzít blonďáka v bílých trenýrkách se šmrncovním modrým proužkem nebo svalovce s pravými vlasy (Jak se mi prodavačka snažila vysvětlit a vrátit tak dech, který mi vzala cena) v černém obleku, koupila jsem nakonec oba.

„Dík.“ Kvitovala spokojeně dcera a odnesla oba kluky spěšně do pokojíku, kde už se na jejich společnost těšily nejen početné panenky, ale i dvě její holčičí kamarádky.

„Nic tam nemá, není pravej,“ hlesla zklamaně jedna z nich, když rychlostí blesku stáhla Kenovi černé kalhoty ke kotníkům. Další oťukávala nešťastníkem v bílém sportovním outfitu jednu Barbínu po druhé:

„Ale zato tenhle líbá jako ďábel!!!“ zvolala nadšeně. Zavřela jsem dveře pokoje a nechala mladou generaci, ať si sama vytvoří svůj ideální polibek a zažije ten nejranější slastný, mimořádně silný pocit.

Ďábelský polibek. Hm, a proč vlastně ne? Jak vůbec může chutnat takový ďábelský polibek?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám