Hlavní obsah
Rodina a děti

Jaké je to být workoholikem s chorobnou potřebou uklízet (na Štědrý den)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Chlap, který je workoholik, není vůbec nic neobvyklého. Chlap, který rád uklízí, už sice trochu rarita je, ale co teprve chlap, který má až chorobnou potřebu uklízet.

Článek

A tenhle chlap (já) slaví s rodinou Štědrý den…

24. prosince je svátek velkého úklidu. Už od rána jsem v pohybu a potřebuji mít všechno „eňo ňuňo“. Na návštěvu přijede tchýně, a to člověk prostě musí mít uklizeno, ať chce nebo ne.

Má žena ještě vaří bramborový salát s vegetariánským řízkem, pes a kočky se pletou pod nohy a já běhám za dítětem a uklízím jeho hračky, protože tu prostě potřebuji mít pořádek.

Tam kostička ze dřeva, támhle zase auto, hrabičky, lopatky. Ještě to špinavé oblečení naházené mezi hračkami je podle syna také nezbytně nutnou součástí, stejně jako zametat špinavým koštětem čisté prádlo.

Je poledne a oba se ženou jsme totálně vyřízení. Kdo kupodivu vyřízený není ani zdaleka, asi říkat nemusím. A to ještě náš syn netuší, co ho dneska vlastně čeká. Jsou to totiž teprve jeho druhé Vánoce.

Je kolem jedné hodiny odpoledne a tchýně už je tady. Náš syn dostává své dárečky a mezi nimi LEGO…

(Teď si domyslete, jak se chytám za hlavu…)

Pokud mi teď vadí pár kostiček ze dřeva, na parapetu či v prádelním koši, tak tohle bude parádička. Ale náš syn je šťastný, ač největší úspěch má balící papír a mašle.

Dali jsme si oběd, kafíčko a s rodinou jsme se rozloučili. Nyní už máme jen „ty své Vánoce“, kdy budeme jenom my a další várka dárků.

Kolem páté hodiny odpoledne se náš syn probudil z odpoledního spánku. Já jsem zatím všechen balící papír a hračky uklidil a „jdeme dál“, po večeři přijdou na řadu další dárečky. Syn kromě oblečení a hraček dostal i dětský bazén… Bazén s PLASTOVÝMI BALÓNKY…

Jelikož v dětském klubíku má náš syn velmi rád, když se rochní v bazénku s balónky, rozhodl jsem se mu je k Vánocům koupit. To jsem ještě netušil, co jsem si to na sebe ušil.

Když to zkrátím, dárek sklidil velký úspěch. Úplně nejlepší je, když bazének se stovkou balónků třeba 5× za hodinu vysypeme a balónky se rozkutálí po celé místnosti i domě.

Zdá se, že se asi nudit nebudu. Už asi nikdy v životě.

Mohu si za to vlastně stejně sám. 😀

Jaký byl Váš Štědrý den? Napište do komentářů! :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz