Hlavní obsah
Umění a zábava

Svět podle Riley

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jana Matějovcová

Riley

Deník Riley, jak jsem našla ty správné dvounožce

Článek

Chtěla bych se vám představit. Jmenuji se Riley, ale ti dva dvounožci, co si mě přivezli domu, mi říkaj Rajlinko, ukázala jsem jim, že na to slyším, když chtěj byt infantilní, tak ať jsou, aspoň si je brzo omotám kolem packy. Myslím, že už to mám v kapse. Rozhodla jsem se, že už nebudu myslet na to, co se mi dřív dělo, nebylo to nic moc. Jsem totiž od přírody veselá holka a dvounožce miluju. Tý bez srsti jsem už udělala dokonalou kosmetiku obličeje. Ten se srstí bude asi vůdce smečky, no hlavně že to starání o mě mají rozdělené. Je vám jasné, že se budu snažit být vůdce smečky já. Našli si mě přes internet. Na stránkach „Srdcem pro psy“. Dělali prý nad mojí fotkou : „Jeeee , jeeee , ta je krásná!“ Tak se přihlásili, napsali pár vět o sobě a světe div se, vybrali je. Tak sedli do auta a jeli si pro mě. Přijela jsem prý domů a jsem z toho vyplašená, nevím co mě čeká, ale budu vám to pravidelně hlásit, protože tuším, že s těmi dvounožci bude ještě legrace. Tak jestli jste zvědavý, tak jako já, co se bude dít, tak se tu zase zítra sejdeme. Pac a lízanec Riley❤

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz