Hlavní obsah
Umění a zábava

Svět podle Riley. Díl šestnáctý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Jana Matějovcová

Krásná

Jak jsem potkala blonďáka, francouze a boxera . Co to jaro s námi dělá.

Článek

Tady Riley❤

Dnes se jdu zase pochválit. Ostatně, kdo to má udělat, když né já.

Vůdce smečky říkal, že musím být psí krasavice neodolatelná, protože když potkáme psí kluky, tak se ke mně hrnou, někteří si lehnou a odmítají odejít jiným směrem, než jdu já. Někteří musí být odvlečeni, nebo dokonce odneseni a kníkaj zamilovaně a to nemám ty holčičí dny, které jsou pro pejsky na dělání štěňátek.

Prostě jsem psí krasavice úžasná a já se tedy nedivím, že se jim líbím.

Možná je to tím jarem, to mají asi všechny bytosti zvířecí i lidské, takové ty jarní touhy, kdy se v nich probudí vášeň po životě. Začnou se rozhlížet, s kým by si hráli na život, s kým by jim bylo dobře a mohli rozehřát po té zimě, když vyjdou první jarní paprsky, svá srdce a hlavně tu vášeň.

Tak vám musím říct, že jsem dnes rozpumpovala srdce jednoho blonďatého staforda, další byl francouzký buldok a moc jsem se líbila i jednomu obstarožnímu bílému boxerovi. Kdo by pak nebyl namyšlený?

Přeji vám do dalších jarních dnů, ať vám proudí v žilách jarní vášeň, řekněte tomu, koho máte vedle sebe, že ho milujete, a objímejte se a obdivujte jeden druhého. Udělá to radost vám i vašim protějškům.

Pac a lízanec Riley❤

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám