Hlavní obsah
Umění a zábava

Svět podle Riley. Díl patnáctý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jana Matějovcová

U rybníků

Všichni už netrpělivě čekáme na jaro

Článek

Hlášení, tady Riley.

Dny jsou pršavé, mokré a studené. Moje litáčky venku se mění v motokros v bahně. Bahno mi vůdce smečky po návratu domu myje né jen z pacinek, ale i z hlavy.

Dnes mi psala teta Alča, že jsem skrásněla a že jsem úplné jiná než jsem přišla domů do mojí smečky.
Taky jsem se toho hodně naučila, jak víte a pokud nespinkám, tak mám pořád co dělat.
Napřiklad dnes jsem byla na cvičáku a učila jsem se obrany a teď jsem zdolala moje hlavolamy a hrála jsem si s míčky, za chvili půjdu zase ven.
Tak nemám čas na nudu, nebo smutky a je to na mě vidět.
Dostávám dobré papání a taky chodím hodně na procházky.
Taky jsem slyšela tetu Ivu, jak říkala, že až se znova narodí, tak by chtěla být u mích dvounožců pes.
To bych přala všem, takový láskyplný domov, jako mám já.

Vše v pořádku, mistička plná, vody dost, vitamínky dostávám a oranžový míček pořád drží.Tak se držte taky, pac a lízanec.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz