Hlavní obsah
Umění a zábava

Svět podle Riley, díl čtrnáctý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jana Matějovcová

Po obědě spinkám

Chodím na cvičák, abych se naučila být dobrá dvojka s mým dvounožcem.

Článek

Hlášení, tady Riley

Dneska jsem byla na cvičáku a rovnou dvakrát, héč!

Dopoledne vedl vůdce smečky cvičení druhých pejsků a to já si moc nezacvičím. Tak na ostatní pejsky štěkám, aby věděli, že teď to tu vedeme my.

Potom jsme jeli domů na oběd, vyspinkala jsem se a vrátili jsme se na cvičák.

Učím se aportovat. Pak se učím lehni a zůstaň. Svalím se na bok a vyžaduji mňaminku, tak prý takhle ne.

Já se to asi naučím, ale mě se prostě nechce lehat na tu studenou zem holým bříškem.

Ještě vám musím říct, jak jsem provokovala toho psího fešáka , co mu dvounožka říká Kelišová, tak ten, když se potkáme na chodbě, tak si to moc dobře pamatuje a jak dvounohý domovník mě hubuje. V tu chvíli na něj vyplazuju svůj jazyk a chtěla bych ho prohnat, ale musím poslechnout a jít domů. Já vím zlobím, ale jen trošičku. Když už jsme za dveřmi a vůdce smečky mně hubuje, tak mu olížu, zatím co my utírá pacinky, celý obličej, aby se na mě nezlobil. To zlobení mu dlouho nevydrží, protože já jsem roztomilá.

Zítra mu na cvičáku ukážu jak mi to jde.

Pac a lízanec Riley

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám