Hlavní obsah
Umění a zábava

Svět podle Riley. Díl desátý.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Jana Matějovcová

Turbo drbání,

Psí návod na život pro všechny stresaře.

Článek

Tady Riley.

Dneska bych vám chtěla povídat o psím životě.

Dvounožci řikají takové věty jako: Trpí jako pes. Má psí život. To je pod psa. Ani by do toho psa nevyhnal. Ani pes by to nežral. Tohle jsou příměry, které k nám pejskům vůbec nepatří. Chtěla bych, abyste viděli náš život v jiném světle, protože pak byste mohli okusit trochu toho psího štěstí a pohody.

Ráno se vzbudím a hned mám radost, že je nový den a že mám u sebe své dvounožce. Začnu se protahovat, válet po zádech, pozdravím dvounožku, která to s tím vstáváním zatím nemyslí moc vážně, zafuním jí do ucha a olíznu. Už to zná, tak schovává obličej pod deku, ale já se na ní stejně dostanu.😂

I když už mám trasu procházek zmapovanou, každý den potkám a vidím něco nového. Vše dělám s vášní, s plným nasazením, stopuju, kochám se, pozoruji a raduju se z různých setkání.

Někteří dvounožci si pořád dělají starosti, ale já vím, že moje miska je každý den plná, kdykoliv je čas k jídlu, tak si žádnou starost nedělám. Dodržuji pravidla smečky, protože to jsou moje jistící mantinely, moje bezpečí.

Když jsem unavená, lehnu si kdekoliv a odpočívám, vím, že odpočinek je důležitý.

A v neposlední řadě, neustále vyjadřuji lásku, obyčejně, třeba tak, že si na dvounožce položím pacinku, nebo když dvounožka zatleská, přijdu a opřu se o ní, ona má radost a já taky.

Můj obyčejně neobyčejný život je prostě štěstí, které sdílím se svými dvounožci a oni se naštěstí rychle učí, tak si ze mně berou příklad. Tak to je dnes vše. Pac a lízanec Riley.❤

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz