Hlavní obsah
Umění a zábava

Svět podle Riley. Díl dvanáctý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jana Matějovcová

Ve violkách

Taky se tak těsíte na jaro, až vše rozkvete?

Článek

Tady Riley❤

Jaro se střídá se zimou, sníh s deštěm a do toho občas svítí sluníčko. Prostě otrava.

Tak abych to jaro přivolala, udělali jsme vám fotku ve violkách psích. Ano, my pejsci máme své kytičky a to je jedna z nich. Další psí rostliny jsou třeba kandík psí zub nebo psí víno.

Když se na violku psí podíváte, tak máte hned naději, že už si dá zima pokoj.

Chtělo by to víc sluníčka, aby cesty mezi rybníky vyschly a já nebyla od bahna po každé procházce.

Ještě vám chci říct, že teď je moje největší zábava venku lovit. Lovím vše, co lítá. Vystartuju po kosákovi, nebo kachně, baví mě, že je vystraším a oni vyletí a plácaj křídly, to je legrace.

Dnes jsem čuchala ke kytičkám a najednou z nich cosi vyletělo, byla jsem tak překvapená, že něco tak malého může létat, že jsem zůstala skoprnělá stát a koukala jsem dokud to neodletělo. Vůdce smečky mi řekl, že to byl čmelák. Taky mně poučil, že tyhle malý tvorové se neloví, protože někteří mají žihadlo. To by mohl být malér, kdyby mě píchla třeba vosa. Tak si dejte na tyhle potvory pozor, když budete čuchat ke kytičkám.

Pac a lízanec Riley❤

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz