Hlavní obsah
Umění a zábava

Svět podle Riley. Díl osmý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jana Matějovcová

Riley u rybníku.

Když se chcete ohřát, nepoužijte psa.

Článek

Jak uvařit psa, tedy mě Riley❤.

Dvounožka mi řekla: „Rajlušo, budeš mi sloužit.“

Láskyplně jsem jí olízla tvář.

„Je zima na dva psy, jeden bude muset stačit.“ Šoupla mě pod svou deku, objala mě svýma studenýma packama a slastně zavřela oči. Naše pochrupováni se sesynchronizovalo. Psi mají nejmíň o dva stupně víc, tak jsem pod dekou udělala pěkné teplíčko a dvounožka už nebyla jak ryba.

Jenže to už začala topit i ona, a to na mě bylo už moc. Prudce jsem se posadila, schodila ze sebe tu duchnu a začala jsem dýchat jak Bratislavská strela. Seskočila jsem z pelíšku a vběhla do obýváku a připlácla jsem bříško na chladné parkety.

Vypila jsem půl misky vody, div, že ze mě nešla pára. Jdu ven a ty si dvounožko zapamatuj, že pod deku už nikdy nepůjdu, vem si ponožky.

U rybníků bylo krásně.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz