Hlavní obsah
Lidé a společnost

Díky za každý dědský koutek!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jana Slaninová/Canva/Ai

Pokud mi budete chtít vynadat za hrubku v titulku, můžete. Raději však mrkněte na kontext.

Článek

Děti je někdy potřeba „odložit“ do dětského koutku, takže je mi občas líto, že nejsou taková odkládací místa i pro dospělé nebo třeba i starší a pokročilejší osoby.

Byli jsme dnes nakupovat v Kauflandu v Benešově. Při vcházení dovnitř mi padlo do oka takové o něco lepší rychlé občerstvení, kde kromě pizzy a chlebíčků byly i nějaké dortíky. Kávu dělají též, stolečky a židle vypadaly mile.

Protože procházka Kauflandem, byť za nutnými potravinami, bývá celkem nervy drásajícím zážitkem, když se musím soustředit na to, co skutečně potřebujeme, pojala jsem nápad.

Muž má totiž ve zvyku různě odbíhat, ňuchat mezi regály, kde co si prohlížet. Často ho hledám, jelikož se umí mimo jiné i zaběhnout. Druhotný efekt nakupování s ním je ten, že vezeme zbytečně mnoho všeho možného.

V rámci úspory času i financí jsem rychlé občerstvení vyhlásila za dědský koutek a vydala pokyn:

„Kup si kafe, dorta nebo chlebíček a buď tady hodný! Já si mezi tím nakoupím.“

Nijak neprotestoval, lehce se mu zrychlil dech a zaleskla očka, protože vidina čerstvé kávy a dortu mu úplně zatemnila mozek. Skutečně vůbec nezlobil. Já si v klidu, rychle a efektivně nakoupila.

Co vám budu povídat? I přes útratu v občerstvení jsem výrazně ušetřila čas i peníze, takže mohu s jistotou konstatovat, že dědské koutky jsou velmi užitečné a potřebné!

Milé dámy, chcete-li si věci dělat po svém, zabavte své muže něčím, co budou dělat rádi a bez protestů. Prospěje to vám i jim.

Na mou duši.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz