Hlavní obsah
Satira

Z hrdiny odpadlíkem: Superman odsouzen za sexuální obtěžování

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Towfiqu Barbhuiya, www.pexels.com

Metropolis - Celosvětově sledovaný případ sexuálního obtěžování a voyeurismu dnes dospěl k rozhodnutí, Superman opět usedl na lavici obžalovaných.

Článek

Je to již několik měsíců, co nejen městem Metropolis, ale celým světem otřásl skandál, kdy byl v pozdním večeru spatřen několika chodci místní nepřemožitelný hrdina Superman, jak se v jedné z temných uliček vznáší deset metrů nad zemí a za masturbování zírá svým rentgenovým pohledem skrz zeď do dámských sprch jedné z metropolitních posiloven, což dokazují i záběry z mobilního telefonu pořízené jedním ze svědků.

Reakce na sebe nedaly dlouho čekat. Feministky z hnutí #metoo okamžitě zahájily obří kampaň, jejímž cílem bylo dostat Supermana před soud. Po několika stáních, která byla sledována celosvětovými médii, dospěl soudce společně s porotou k finálnímu verdiktu. Pojďme si nyní připomenout celý průběh včerejšího dne, v němž zazněly veškeré hlavní body obhajoby i obžaloby:

„Doslova jsem na svém nahém těle cítila ten jeho sexuchtivý pohled,“ vypověděla v záplavě slz jedna z dívek, které v tu dobu byly ve sprše.

„Cítila jste ho i přes třicet centimetrů silnou zeď, ano?“ zeptal se Supermanův obhájce Jan Strnad.

„Námitka! Pan obhájce se snaží dehonestovat výpověď mé klientky nepravdivými informacemi. Dle plánů budovy, ve které se posilovna nachází, je totiž tloušťka zdiva pouhých pětadvacet centimetrů.“

„Námitka se přijímá.“

„Vážený soude, vážená poroto, vážení přísedící, já se jen snažím poukázat na to, že se můj klient, pan Superman, stará o blaho a bezpečí všech lidí, a to nejen v Metropolis, ale všude tam, kde je třeba. Jen za loňský rok (2023, pozn. redaktora) zachránil z hořících domů, padajících letadel, potápějících se lodí a při loupežných přepadeních 4678 osob, což je téměř třináct lidí denně! Jako jakákoliv lidská bytost, i on v určitých chvílích chybuje, což byl právě tento konkrétní případ, ovšem i přesto by se měl brát zřetel na jeho nevyčíslitelný přínos pro celou společnost,“ dodal Strnad, načež se od několika přítomných ozval hlasitý potlesk.

„Mám takovou nevšední otázku,“ započal výslech obhájce obětí poté, co opustil židli u svého stolu a vykročil směrem ke kryptonitem spoutanému Supermanovi, sedícímu na lavici obžalovaných. „Mohl byste prosím v úvodu říci, jaká práva vystudoval váš obhájce?“

„Tuším, že plzeňská,“ odpověděl obžalovaný, na což okamžitě zareagovaly všechny sázkové kanceláře ve Státech a změnily kurz u Supermanova zproštění viny z 4,5 na 100.

„Vážený soude, vážená poroto, v rámci své řeči budu mluvit jen krátce, ovšem pokusím se říct vše podstatné a zároveň i utlumit nadšení a vášně po kolegově zmínce o tom, kolik jeho klient zachránil v loňském roce lidí. Ze zmíněných 4678 zachráněných osob si totiž 343 dívek a žen stěžovalo, že se jich pan Superman při vynášení z hořícího domu nebo padajícího letadla dotýkal na nevhodných tělesných partiích, přičemž, cituji každou z nich: Mi bylo velmi nepříjemné, že jsem se ocitla v náruči cizího muže. Dále zde předkládám stížnosti od ekologických aktivistů, které přilepené na silnici pan Superman zachytával a odnášel do nejbližší nemocnice, čímž nejen že mařil jejich protesty proti těžbě ropy, ale třem z poškozených navíc zůstal na dlaních i kus vytržené vozovky o velikosti dvou metrů čtverečních.“

„Námitka! Můj klient si myslel, že jde o lidi, kterým se udělalo nevolno a kteří tak odpočívají uprostřed vozovky, a unášel je do nemocnice ve snaze jim tak zachránit život, jelikož se kolem nich proháněla auta. Stačí se podívat na záběry z mobilních telefonů, ti lidi měli mrtvolné tváře, bledou kůži a téměř se nehnuli, i když na ně řidiči automobilů pořvávali!“

„Námitka se přijímá.“

„Dále tu mám nehezkou statistiku, která udává, že z již zmíněného celkového počtu 4678 zachráněných lidí tvořili lidé černé pleti pouhých 13 procent! Zatímco u panem Supermanem zadržených pachatelů násilných či loupežných trestných činů tvořili černoši naopak 83 procent, z čehož jasně vyplývá, že obžalovaný je rasista, který zachraňuje především lidi netmavé barvy kůže a naopak se vyžívá v tom, dostávat do vězení pachatele tmavé pleti.“

„Námitka! Statistiky jasně dokazují, že ve Spojených státech tvoří černoši pouze jednu devítinu z celkového obyvatelstva, ovšem v rámci všech zatčených více než jednu čtvrtinu. V České republice máme s jistým nepřizpůsobivým etnikem podobné zkušenosti.“

„Ten chlap je taky rasista!“ ozvalo se v ten moment od několika přísedících diváků.

„Klid v soudní síni!“ zabouchal soudce kladívkem. „Pane obžalovaný, mohl byste se k celé této situaci nějak vyjádřit?“

„Rád bych jen řekl, že jsem se vždycky snažil lidem pomáhat. A ano, i já mám své slabé stránky. Stejně jako každý z vás. A abyste mi porozuměli více, chci se nyní k něčemu přiznat. Já jsem…“ a v ten moment Superman sáhl po brýlích položených před sebou na pultíku a nasadil si je na oči, „nejenom ochráncem vás všech, ale také redaktorem místních novin Daily Planet. Ano. Já jsem Clark Kent.“

V soudní síni nastalo naprosté ticho. Neuvěřitelné! Zatímco každý člověk na této planetě vypadá s brýlemi a bez brýlí téměř totožně, Supermanova tvář se po nasazení obyčejných brýlí změnila takřka k nepoznání! (Ano, i v tomto článku je místo pro lehkou ironii, pozn. redaktora.)

„Námitka! Přestože můj klient vypadá jako člověk a žije jako člověk, musím dodat zásadní věc v podobě jeho nadpřirozených schopností. Je to především obyvatel jiné planety a není tedy stejný jako my,“ ozval se Strnad, čímž vznesl námitku vůči vlastnímu klientovi a potvrdil tak, že je opravdu absolventem plzeňských práv.

„Námitka se zamítá. Pokud se člověk z naší planety může cítit být psem, lustrem nebo telegrafním sloupem a progresivisté považují tento fakt za naprosto přirozený, může se i obyvatel jiné planety cítit být obyčejným člověkem. Proto pro pana Supermana platí stejná práva jako pro všechny ostatní,“ odklepl soudce.

„Chtěl jsem jen zmínit, že tomu tak opravdu je. Opravdu se snažím žít jako obyčejný člověk. A coby Clark Kent jsem věrný své přítelkyni a kolegyni z práce Lois Lane. Víte ale, jaké to je, žít s workoholičkou? Pracuje od brzkého rána do pozdní noci! Do milování se jí nechce, protože na něj nemá čas, náladu ani energii. Namísto toho ještě doma dopisuje články a dohání resty. I já mám své potřeby! Ano, coby Superman bych je mohl ukájet každodenně. Víte, kolik mám fanynek? Kolik dívek by dalo nevím co za to, mít sex se Supermanem? Ale ne, já jsem věrný své Lane, která dává přednost práci, přestože já krom psaní článků ještě zachraňuji svět. Ani dnes tu není, aby svědčila v můj prospěch, protože zrovna píše článek o tom, jak Americké Děti Země blokují stavbu důležitého obchvatu okolo Metropolis, aby tak ochránily rodinku čolků. A tak mi, slavný soude, odpusť, že jsem tímto způsobem zhřešil a dal ulevit svým potřebám takto nevhodným způsobem. To je moje závěrečná řeč, víc k tomu nemám co říct.“

V soudní síni opět zavládlo ticho. Pak se však ozval hlasitý potlesk a zvolávání slov jako: „Milost!“, „Jsi frajer, Supermane!“, „Stav se ke mně dnes večer, manžel je na služebce!“ apod. Soudce měl co dělat, aby boucháním kladívka do stolu rozbouřený dav přísedících umlčel.

„Pane Supermane… mám ještě jeden dotaz. Jaké je vaše místo narození?“ převzal si slovo žalobce.

„Je to planeta Krypton.“

„Hm. Takže nejen že jste sexuální zvrhlík a rasista, ale vy jste dokonce i lhář, který žije dvojím životem, neboť se vydáváte za někoho, kým ve skutečnosti nejste, a máte tím pádem coby údajný Clark Kent i neplatné doklady s falešným datem a místem narození! Vážený soude, vážená poroto, opravdu chceme, aby takovíto lidé žili mezi námi? Opravdu panu Supermanovi uvěříme ty sladké řečičky, kterými se nás tu snažil uchlácholit? Kdoví, jak dlouho už tohle dělá! Mohl by třeba v budoucnu šmírovat i každého z nás, kdyby se na to náhodou nepřišlo!“

„Námitka! Můj klient se jen v rámci rozdvojené identity snaží žít příkladný život a zároveň pomáhat dnešní společnosti před zlem!“

„Námitka se zamítá. Vážený pane obhájce, pokud jste si jako já všiml současného stavu ve Spojených státech či Evropě v podobě Green Dealu, přijímání ekonomických migrantů jiné víry, kultury a smýšlení, řádění ekoteroristů a levicových progesivistů se svou woke kulturou nebo eskalujících válečných a zločinných konfliktů, tak my coby společnost si pod sebou tu větev milerádi řežeme sami a není nám již pomoci. Na tom žádný Superman nic nezmění. Po jednohlasném verdiktu poroty odsuzuji obžalovaného pana Supermana na doživotí v cele obehnané kryptonitem, přestože působení kryptonitu výrazně zvyšuje uhlíkovou stopu. Na toto téma ostatně již minulý týden promluvila slečna Greta na zasedání OSN. Tímto považuji tento případ za uzavřený.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz