Hlavní obsah

Nachytala jsem manžela při nevěře na naší svatbě

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Iveta B. (32) si na svou svatbu počkala deset let. Tolik roků byla ve vztahu s Michalem (41), který se k žádným závazkům neměl. A když na to došlo, zkrachovala jim láska sotva po pár hodinách.

Článek

Svatba se konala na jednom z nejhezčích zámků za Prahou a zdálo se, že jí nic nemůže narušit. Iveta si na ní totiž šetřila dlouhé roky, a když k tomu něco ještě přihodily rodiny a Michal, byla z toho luxusní párty. Iveta si tam přála mít co nejvíce přátel, a tak pozvala i dávné spolužáky ze střední. Její nejbližší kamarádka Dominika se před lety odstěhovala do Kanady a slíbila, že přiletí. Dnes si Iveta může jen říkat, co by bylo, kdyby se bývala letenka ztratila.

Nebyl k nalezení

„My jsme se vzali a bylo to skvělá party, jenže Michal se večer ztratil a fakt nebyl k nalezení. Já si myslela, že někde slaví s klukama, tak jsem to neřešila. Když jsem se šla podívat do našeho svatebního apartmánu, byl tam s Dominikou. To, že na sobě neměli oblečení a postel byla úplně rozházená, mluvilo dost samo za sebe,“ vzpomíná na osudový okamžik Iveta.

„Tehdy jsem křičela a házela věcmi, dnes si říkám, že bych zabouchla dveře a šla bych. Není třeba se doprošovat lásky u toho, kdo je schopný mě zradit jen pár hodin po svatbě. Až potom mi Michal vlastně přiznal, že už to z jeho strany taková láska nebyla a vzal si mě jen proto, aby nemusel znovu začínat s někým jiným.“

Dnes jsem za to vděčná

„Vlastně jsem ráda za to, co se stalo, neumím si představit, že bych v tom setrvávala dalších několik let. Měli bychom děti, stalo by se to později. Mohli jsem si ušetřit stovky tisíc a žádnou svatbu nedělat, ale Michal mi to zřejmě nemohl říct - nebo neuměl. Dominice jsem odpustila, ale kamarádky z nás už asi nikdy nebudou.“

Rozvod byl rychlý, nikdo nic nechtěl. Snad jen pravdu - a tak Michal musel přiznat, že se jeho novou láskou stala právě Dominika, se kterou Ivetu na svatbě podvedl. Osud zřejmě chtěl dramatický začátek jejich vztahu.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Ivetou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz