Hlavní obsah

Partner má děti z předchozího vztahu. Dala jsem mu na výběr, buď já nebo ony

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Když si našla Marta (31) nového partnera, netušila, že už má za sebou budování rodiny, která zkrachovala. A pro příchozí ženu nebyla taková role vůbec jednoduchá. Napjaté vztahy jí dohnaly k drsnému ultimátu.

Článek

Ono se ze začátku nezdálo, že budeme řešit takové problémy, jenže Tomášovy děti z předchozího vztahu mě vůbec dobře nepřijaly. Zřejmě měly pocit, že já jsem ten důvod, proč se vztah jejich rodičů rozpadl. Nebyla to pravda, ale to malým dětem nevysvětlíte.

Nedalo se to unést

Kluci už pomalu mířili do puberty, stejně mi ale dělali naschvály. Někdy to byl vypnutý telefon, aby mi ráno nezazvonil budík. Pak prošlý jogurt v kabelce. Klukoviny. Až do chvíle, kdy mi poškodili auto tak, že jsem ráno neodjela do práce. Jenže tou dobou už jsme měli s Tomášem koupený nový dům, tam byli kamery, a tak bylo vcelku jasné, kdo za tím stojí.

Přešla bych to, každý se s novou situací smiřujeme po svém. Jenže oni nepřestávali, nepomáhalo jim říct, že tohle se prostě nedělá. Rozhodující pro ně bylo, aby mi co nejvíc ublížili. A jejich maminka na tom byla stejně. Byla jsem člověk, kterého absolutně nepřijímala, snad ty kluky i naváděla v tom, aby mě neposlouchali. Tomáš si přál, abych je hlídala a já nechtěla. Pořád dokola.

Musíš si vybrat, řekla jsem

Tomáše zarazilo, když jsem přišla s tím, že si musí vybrat, že už to takhle dál nejde. Bála jsem se, že pokud si spolu pořídíme miminko, které jsem si tou dobou opravdu přála, bude to horoucí peklo.

Tehdy na mě vytřeštil oči a ptal se mě, jestli to opravdu myslím vážně. Snad, že vůbec nevěřil, že něco takového říkám. Ale já už nemůžu, kam až ty naschvály mohou zajít? Proč nechápe mě, že je to pro mě tak náročná situace? Vždyť já ho miluju, ale když jeho děti neakceptují, že je znovu šťastný, měl by se k tomu nějak postavit. Jenže zatím se zdá, že tenhle boj prohraju jen já.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Martou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz