Hlavní obsah
Zdraví

Synovec má neštovice. Tchyně trvá na tom, ať svého syna úmyslně nakazím, budeme to mít prý za sebou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Freepik Premium License

Karolína byla vždy opatrná, co se dětí týče. A když se jí narodil syn, toužila si vše dělat po svém. To by ale do jejího života nesměla zasahovat tchyně, která se domnívá, že zná vždy to nejlepší řešení. Ale je tomu tentokrát opravdu tak?

Článek

Je to pár dní, co moje švagrová Martina volala, že její syn Dominik má neštovice. Byla z toho naprosto zoufalá, protože měl horečky, nespal a celé dny ho jen hlídala, aby se nedrbal. Chodila mi od ní jedna zpráva za druhou, že už to nezvládá a je zralá akorát tak na flašku vína.

Domluvili jsme se na očkování

Do toho mi volala ještě moje tchyně - Martiny matka. „Zajeď s malým za Martinou, ať ty neštovice má rovnou taky,“ říká mi do telefonu. „To myslíš vážně? Proč bych to dělala?“ divila jsem se. „Tak stejně si tím přece musí projít, lepší teď než později. Až půjde do školky, už to zase bude těžší,“ říká mi.

„Ale my jsem se s Liborem domluvili, že ho na to necháme očkovat, doporučila nám to doktorka,“ upozorňuju ji na to, že žiju s jejím synem a s ním také budu rozhodovat o zdraví našeho dítěte. „Ježiši, vy taky na všechno potřebujete očkování, my jsme si tím prošli a taky žijem,“ vyštěkla po mně.

Další hovory následovaly

Nevzdala to a takhle mi volala další tři dny pořád dokola. Ale já se synem ke švagrové nešla. Proč bych to proboha dělala, čeho bych tím docílila? Že svému dvouletému synovi úmyslně způsobím horečky, kůži, která svědí, puchýřky, které ho budou bolet?

Prý se to tak dříve dělalo, že když mělo jedno dítě neštovice, hned jste přispěchali s dalším, aby to od sebe chytli a byl v budoucnu klid. Já s tímhle prostě nesouhlasím, podle mě není v pořádku dítě něčemu takovému vystavit. Ale tchyni to prostě nevysvětlím, a bojím se, že s ní Libor nakonec stejně bude souhlasit. Ona má na něj prostě páky.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Karolínou A.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz