Hlavní obsah

Toužím po miminku. Ale partner mi dal podmínku, která mi zlomila srdce, říká Klára (29)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Mladá žena Klára I. (29) zatoužila po rodině a myslela si, že má vedle sebe toho pravého muže, se kterým našla lásku na celý život. Ale dočkala se podmínky, která jí pořádně šokovala.

Článek

„Když jsem přišla za partnerem Markem, že bych si přála miminko, byl nadšený a ani slovem se nezmínil, že on by to měl jinak. Když jsme se konečně začali snažit, jak se tak říká, vylezlo z něj, že má podmínky na dobu mého těhotenství,“ začíná své vyprávění Klára I., která s Markem žije v Příbrami a živí se jako kadeřnice.

Zatoužil po milence

Marek se Kláře svěřil, že na dobu, kdy bude těhotná, by chtěl mít dovolenou milenku. Nedokázal si totiž představit, že spolu budou trávit intimní chvilky tak, jako do teď. „Říkal, že mu připadá zvláštní, abychom spolu cokoliv měli, když budu těhotná, a že by si to rád vynahrazoval jinde. Byla jsem jako opařená. To myslí vážně? Jenže prý je období těhotenství a následně šestinedělí tak dlouhé. Chlapi v práci mu prý říkali, že kolikrát jejich žena není k nějakým těm hrátkám svolná až dva roky, a to prý nezvládne. Co je to za řeči? Ještě ani nejsem těhotná a on už přemýšlí o konci našeho intimního života,“ říká Klára.

„Jenže já si nedovedu představit, že bych snad měla mít miminko s někým jiným. Marek je vzdělaný muž, v mnoha ohledech galantní. Jeho nynější požadavky mě překvapily, to zkrátka není on. Přemýšlím, zda mu v práci někdo něco nedal do hlavy, že se dítětem vše změní, a takové ty podobné řeči.“

Plán útěku

„Přemýšlím, zda je to ono, zda nemám utéct, počkat si na někoho, kdo mi nebude dávat ultimáta. Není zdravé dítě daleko důležitější než teď dávat ke dnu náš intimní život? Musím říct, že jsem vážně zklamaná a přemýšlela jsem, zda to má někdo podobně, a je to vůbec normální. Jestli dítě ten vztah tolik změní, že už nikdy nebudeme stejní,“ dodává Klára.

Požadavek Marka teď snahu o dítě přerušil a mladá žena neví, zda má vedle sebe toho pravého. „Přiznám se, že přemýšlím, že na jeho požadavky přistoupím,“ řekla nakonec.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Klárou I.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz