Hlavní obsah

Žila jsem s mužem ve věku mého dědy. Jak naivní jsem byla, říká Andy (23)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Když si mladá žena Andy K. (23) našla svého vyvoleného, bála se ho ukázat doma. Byl totiž o tolik starší, že se věkově blížím jejímu dědovi. A bylo jasné, že to s sebou ponese velké problémy.

Článek

Byla to láska na první pohled, přísahám. Když se naše oči střetli, Roman byl manažerem v mezinárodní firmě. Úspěšný muž, skvěle oblečený, bohatý. Nikdo se mi nemohl divit, že jsem se tolik zamilovala. Na první pohled.

Udělala jsem pro to všechno

V té době měl ještě manželku a ani o mě pohledem nezavadil. Přihlásila jsem se do společnosti, kde pracoval, na pozici asistentky. Chtěla jsem, aby si mě všimnul a ono se to povedlo.

Během roka se kvůli mě rozvedl, odstěhoval od manželky a začal se mnou žít. Bylo mi sotva dvacet a žila jsem si jako královna. Drahé auto, kabelky, oblečení, luxusní večeře i dovolené. Každý mi mohl závidět. Užívala jsem si to plnými doušky, ačkoliv rodina se mnou několik měsíců nemluvila. Nemohli pochopit, že ve dvaceti mám muže, kterému je 67 let. Ale kdo může říct, že má vedle sebe vyspělého člověka, který ho tolik naučí?

Nenapadlo mě, co mě čeká

Jenže jak jsem byla bláhová a naivní, žila jsem jen konkrétním okamžikem. Během dalšího společného roka Roman onemocněl, posledních pár měsíců už věděl, že se blíží jeho konec. Nevím jak, ale zkrátka to tušil.

Odešel. Tak brzy a mě nenapadlo, že spolu máme tak málo času. Jak naivní jsem byla. Od té doby nemůžu najít nikoho, kdo by ho nahradil. Kdo by se mu jenom zvládnul vyrovnat. Mám pocit, že už snad navždy zůstanu sama…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Andy

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz