Hlavní obsah

Zjistila jsem, že mě partner celé těhotenství podvádí. V porodnici chystám pomstu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (AI premium license)

Diana (26) se na své první dítě těšila od první chvíle, kdy se ukázaly dvě čárky na těhotenském testu. A myslela si, že to má Radek (31) stejně. Na dítě se zřejmě těšil, ale zapomněl, za kým se má domů vracet.

Článek

„Byla to vlastně náhoda. Měla jsem pocit, že chodí můj partner Radek domů zamyšlený, pořád koukal do telefonu. Občas se usmál, říkal, že tam kouká na videa. Nedalo mi to. Ženská intuice, znáte to? Podívala jsem se mu do telefonu, když jsem jednou tajně odkoukala kód,“ vzpomíná Diana na první momenty, kdy se jí naplnila ta největší noční můra.

Vše prozradily skryté fotky

„V telefonu jsem nic nenašla, ale pak jsem začala prozkoumávat galerii pořádně. Pozornost mi padla na skryté a smazané fotky. A tam to bylo. Nahé fotky krásné slečny, která před zrcadlem odhalila úplně všechno. Podle data, který u toho iPhone ukazuje, byly focené nedávno. Jsem těhotná, tehdy v pátém měsíci. Zhroutil se mi svět,“ říká Diana. Jenže svému partnerovi vůbec nic neřekla.

„Nechtěla jsem rozbíjet rodinu, myslela jsem si, že naše dítě potřebuje oba rodiče. Jenže, když už jsem to heslo znala, chodila jsem do toho telefonu pravidelně. A tam už došlo na některé konverzace, které Radek nesmazal. Přemýšlel tam, že mě opustí, psal jí lásko, chtěl s ní usínat v posteli. V té, ve které jsem ležela já, s jeho dítětem pod srdcem. Bolelo to jako čert, to snad i porod oproti téhle zradě bude úplná pohádka.“

Mám plán…

„A tak mě napadla jedna věc. Nejsme manželé, takže jsme museli podepsat na matrice papíry, kdo je otcem a jaké bude mít dítě příjmení. Co se stane, když to v porodnici nedám, nenapíšou ho do rodného listu? Přece si tohle nezasloužím!“ uvažuje Diana.

„Když jemu není rodina milá a během toho, co moje tělo tvoří jeho dítě, si užívá s jinou, nevidím jinou možnost. Poté se odstěhuju, snad mi rodiče pomůžou. Nechápu, jak mi tohle mohl udělat…“

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Dianou B. (26), Jihlava

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz