Hlavní obsah
Umění a zábava

České pohádky očima umělé inteligence

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Po absolvování vánočního kolečka pohádek, jsem se rozhodl spojit svět umělé inteligence a českých, tradičně vánočních filmů. Výsledek posuďte sami.

Článek

Při tvorbě jsem se držel docela zkrátka. Možnosti umělé inteligence jsou nekonečné, avšak při tvoření obrázků jsem si dal za cíl několik bodů. Zaprvé, aby pozorovatel ihned rozpoznal, o jakou pohádku se jedná, tedy žádná abstrakce. Dále, aby obrázek byl směsicí reality. Snažil jsem se co nejvíce vyvážit poměr realita / kreslené dílo. Pozornější z vás si možná všimnou lehký nádech pixarovských rysů, ale zároveň by se nemělo jednat o zcela kreslené obrázky. Nakonec, vybíral jsem klasiky. Pohádky, které mám rád a sleduji je pravidelně.

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Anděl Páně

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Hrátky s čertem

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Tři oříšky pro Popelku

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Tři oříšky pro Popelku

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Princezna se zlatou hvězdou

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Princezna ze Mlejna

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

S čerty nejsou žerty

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Šíleně smutná princezna

Foto: Nebuď z toho Jelen / Stable Diffusion

Večernice

Budu rád, pokud mi napíšete do komentářů, o které pohádky očima AI byste měli zájem a třeba udělám druhé kolo. Kdo ví, třeba bychom mohli popustit uzdu fantazii a nechat Rákosníčka jezdit na drakovi Mrakovi, nebo nechat Nebojsu, třást se strachy před Štaflíkem a Špagetkou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz