Článek
Konkurence
je libo podívat se do obchodu, na internetové obchody a srovnávat ceny shodných produktů?
Za poslední měsíc jsme prošel mnohooo obchodů.Od kamenných po Internetové. O to zajímavější a větší bylo obecné zklamání.
Pro příklady není třeba chodit daleko,stačí se podívat na produkt "mléko trvanlivé o objemu 1 litr a 1,5%tuku":
Přínosem dnešní doby je dostupnost je v každém obchodě.
Ale konkurence jednotlivých obchodů na ceně a kvalitě vidět není, protože cena je všude stejná, na desetihaléře.
Zákazníkovi nezbývá, než-li se zamyslet :" kde je vlastně ona deklarovaná konkurence, která má regulovat trhy a ceny? Není něco špatně? Nebo se jedná o obchodnický komplot?"
Co však zbývá? Bez mléka se vařit některé dobroty nedají a tak buď hledat mléko v „AKCI“ která je o řádově desetihaléře „výhodnější“ nebo vzít a zaplatit…
Ptám se má to takto být nebo zase něco nefunguje? A zákazník je zase jen rukojmí na němž se bezostyšně jen vydělává?
Fr