Hlavní obsah
Cestování

Pěšky z Moravy do Santiaga de Compostela, 72. den: České poutnice

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jolana T

V roce 2014, ve svých 22 letech, jsem absolvoval cestu z Domanína do španělského poutního města Santiago de Compostela. Prošel jsem 6 zemí, celkem cca 3 400 km a cesta mi trvala 88 dní. Denně vás obeznámím s tím, co jsem jako poutník prožíval.

Článek

(Nájeva – Belorado)

Už před 6 h mě budí hluk ostatních ubytovaných, takže po 6 h nedobrovolně vstávám, balím věci, loučím se s Majkem a vyrážím. Majk má nohy plné puchýřů a bude dnes odpočívat. Snad se ještě potkáme.

Cesta vede v nekonečných polích. Počasí ujde, je pod mrakem, ale snad pršet nebude. Již v 11 h mám za sebou 21 km, tak jdu na oběd, ale žádné zdržování - jde se dál. Po pár kilometrech zase slyším češtinu. Jsou přede mnou dvě ženy. Chvilku jdu za nimi a poslouchám češtinu a pak je oslovím, samozřejmě česky. Chvilku se na mě dívají a když jim řeknu, odkud jdu, nevěřícně konstatují, že to není možné. Je to paní s dcerou a vydaly se na pouť spolu. Po chvilce konverzace se loučíme a já přidávám do kroku.

Cesta do Belorado se začíná strašně táhnout. Je to samá nekonečná rovinka, jenom tu a tam se objeví nějaká skupinka poutníků. Když přicházím do města, beru hned na jeho začátku ubytovnu.

Ušel jsem 44 km a utratil 11 €.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz