Hlavní obsah
Cestování

Pěšky z Moravy do Santiaga de Compostela, 80. den: 2 dny do Santiaga

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jolana T

V roce 2014, ve svých 22 letech, jsem absolvoval cestu z Domanína do španělského poutního města Santiago de Compostela. Prošel jsem 6 zemí, celkem cca 3 400 km a cesta mi trvala 88 dní. Denně vás obeznámím s tím, co jsem jako poutník prožíval.

Článek

(Manjarín – Pereje)

Před 6 h mě Januš budí, jak bylo domluveno. Jdeme vzbudit i holky. Při balení se nám podařilo probudit zbytek domu. V 6 h všichni - já, Januš a holky - společně vycházíme. Jakmile jsme došli zpět na Cestu, holky nás opouští. V Acebo snídám a čekám na Januše. Když nepřichází, doplňuji vodu a pokračuji. V další vesnici mě dohání. Šel jsem špatně.

Zase jsem mu utekl. Do Ponferrady už jdu sólo. Mrknu do baziliky a valím dál. Dnes je pěkné vedro. V další vesnici čekám na Januše. Asi po hodině to vzdávám a jdu dál.

Jelikož celou cestu nesleduji čas, tak ve Villafranca zjišťuji, že už je 17:30 h a že do Trabadelo dnes asi nedojdu. Tak vezmu za vděk alespoň Perejemi. Na konci vesnice je ubytovna, paráda. A ještě ke všemu jsem tady jenom já a dvě holky. Sprcha, večeře a šup do postele. Díky + a PM.

Ušel jsem 52 km a utratil 17 €.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz