Hlavní obsah
Cestování

Pěšky z Moravy do Santiaga de Compostela, 86. den: Dál už není kam putovat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jolana T

V roce 2014, ve svých 22 letech, jsem absolvoval cestu z Domanína do španělského poutního města Santiago de Compostela. Prošel jsem 6 zemí, celkem cca 3 400 km a cesta mi trvala 88 dní. Denně vás obeznámím s tím, co jsem jako poutník prožíval.

Článek

(Finistrrene – Muxia)

Hned po probuzení jsem šel zkontrolovat, jestli Marko žije. Žije, naštěstí jen spí, takže balím věci a zvedám kotvy směr Muxia. Ještě jsem ho stihnul, jak vstává a vydává se směrem k WC. Potom se loučíme přes plechové dveře na toaletě, kde Marko dáví vše, co mu nesedlo.

Cesta samé kopečky a navíc ještě špatně značená. Poutníci zde skoro nechodí, tak jsem narazil pouze na jediný bar a v něm snídám.

V Muxii dostávám poslední certifikát. Je tady i dobrá ubytovna, ale bohužel až na konci města. Co se dá dělat? Někde přespat musím. Potom se jdu podívat na kostel Panny Marie. Štěstí mi však nepřeje. Kostel je obehnán lešením a je bez střechy – rekonstrukce.

Jdu tedy k oceánu a dlouho pozoruji vlny. Pak se procházím městem a snažím se srovnat s tím, že už je opravdu konec. Ráno se vracím do Santiaga autobusem. Tady je konec mého putování, už se nedá jít dál.

Ušel jsem 30 km a utratil 22 €.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz