Článek
Ve škole jsme byli tedy za chyby trestáni špatnou známkou. Tak jsme museli opakováním a memorováním chyby odstranit aby jsme ve škole nějak prospěli. To je zkušenost každého z nás. To platí pro základní a střední vzdělávání. Zde již hodně studentů odchází do pracovního procesu jim a těm, kteří pokračují ve studiu na univerzitách platí následné řádky. Je jisté, že člověk často nebo stále začíná nějakou chybou a zde je třeba se na naši chybu podívat pozitivně a v klidu si říci proč jsem tu chybu udělal. Brzy můžete zjistit, že to nebylo tak hrozné a může vás to potěšit, protože to mělo svoji logiku. Dál se tomu můžete zasmát a pokračovat v práci či ve studiu docela s dobrou myslí. To je o to co tu jde. Pro člověka je chybování normální ,a přirozené, a to i když mluvíte třeba před plným sálem posluchačů, kteří vás stejně neposlouchají. Našim chybám nesmíte dávat velkou hodnotu, ale pozitivní, protože jen z chyb se dostanete na nejvyšší stupně vzdělanosti.