Hlavní obsah
Móda a trendy

Overal, vznešený název záludného kusu oblečení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Lemmyu/www.pexels.com

Méně je mnohdy více.

Česky bychom řekli kombinéza, pokud bychom měli na mysli jeho zimní variantu. Pro ženy jsou pro zlost jak ty zimní, tak i ty letní verze. Ale dokážou vykouzlit moc krásnou postavu.

Článek

Toužím po něm celý život

Jako mimino měl kombinézu asi každý, to ještě byla pro zlost jen našim maminkám, když se nás pokoušely dostat dovnitř, nebo naopak z ní ven. Čistě praktická záležitost, která zajistí, že dítko nebude mít holá záda a břicho. Já po ní poprvé zatoužila, když naše třída ze základky vyrazila na lyžařský výcvik. Lucka Tichá měla sněhově bílou, dokud se párkrát nesvezla na pečlivě naolejované pomě a kombinézu neozdobila hnědou plackou na svém zadku. Už si přesně nepamatuji, co jsem měla na sebe já. Můj mozek tento týden života vytěsnil ze vzpomínek kvůli přednášce horského vůdce, kterému spolužáci přinesli moje předpotopní sportovní vybavení, aby mohl vyvolat jejich hurónský smích větou, že moje staré, po někom zděděné, lyžáky, jsou dobré.. leda tak na vyhození do popelnice.

Období blahobytu

Na mateřské dovolené a po ní není (pro mě nebyla) na overal vhodná doba. Chce to šlank postavičku. Po druhém těhotenství jsem se pustila do své první úpravy jídelníčku a těšila se, že si jednou obléknu krásný overal. Léta běžela, děti stárly a já musela řešit jiné priority než svou garderobu. Sen zůstal u ledu.

Anketa

Toužili jste někdy po nějakém kusu oblečení, který jste si vzhledem k vaší postavě nemohli dovolit?
Ano, takových kusů je většina.
60 %
Ne, nosím, co se mi líbí, bez ohledu na typ mé postavy.
40 %
Celkem hlasovalo 5 čtenářů.

Pozvání na svatbu

Covidová doba otřásla celou společností, já procházela prvními roky znovunabyté svobody po rozvodu a hledala své štěstí. Pozvání na svatbu kamarádky z práce jsem s radostí přijala a než se zhmotnil několikrát odložený termín svatby, já vyměnila svůj doprovod a vybrala svůj první overal v životě na slavností příležitost.

Mouchy padaly vedrem

Byl to den jak korálek. Nádherné počasí, venkovský statek, mladí novomanželé. Parádně zorganizované svatba. Slunce pálilo a můj overal nakonec zůstal v pokoji, protože bych se v něm upekla. Na svůj den stále čeká.

Není to úplně jednoduché. I v dospělosti k tomuto kusu oblečení potřebujete pomocníka. Zvláště, pokud si pořídíte kousek se zapínáním na zip na zádech od pasu ke krku. Návštěva toalety pak znamená se vysvlíknout do půl těla a zápasit s hromadou látky, kterou nechcete pomačkat. Na druhou stranu dobře zvolený střih dokáže pomoct i nedokonalé postavě a odpoutat pozornost od nedokonalostí ke křivkám, které stojí za to!

Zdroj:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz