Hlavní obsah
Zdraví

Unavené oči, zhoršující se zrak. Pro jeho zlepšení můžete sami něco udělat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Mezi ozdravné techniky pro naše oči patří také palming, meditace pro oči

Pohodlnost „pacientů“ je nezměrná. Odkládají své problémy do rukou lékaře a očekávají, že jejich potíže zmizí. Pracovní náplň lékaře je léčit, nikoli vyléčit. Vezměte zdraví do svých rukou.

Článek

Nevíme si rady

Člověk se stále učí. Nechci tvrdit, že ve svém věku bych už měla vědět úplně všechno, ale vždy, když narazím na nějakou užitečnou informaci, jsem šťastná a zároveň překvapená, jak se mi dokázala vyhnout. Naše přirozená důvěra v autoritu lékaře nás nutí bezmyšlenkovitě mu svěřit naše potíže a očekávat spásu. Problém, který si pěstujeme někdy i několik let, by měl zmizet po spolknutí předepsané pilulky.

Zamyslete se

Ne nadarmo se říká, že zdravotní problém bude potřebovat minimálně stejně dlouhou dobu na zlepšení či vyléčení, jakou potřeboval na svůj vznik. Je tedy rozumné brát v úvahu dobu, po kterou své zdravotní potíže ignorujete a také dobu, než se odhodláte problém řešit. Chápu, že existují diagnózy, se kterými si laik neporadí. Ale vysedět v čekárně důlek a pak odejít s hromadou léků nebo doporučením, které léky si mám koupit, mi nepřijde jako efektivní řešení.

Zajímejte se

Sociální sítě jsou plné horlivých přispěvovatelů a rad všeho druhu. Na Facebook jsem se přihlásila teprve nedávno, a to jen proto, že to vypadalo, že s novým způsobem učení jazyků se bez této platformy neobejdu. Spletla jsem se. Příležitost udělat na mě dojem, má pouze Instagram. Musím přiznat, že aktivity, které mě v posledních letech baví a naplňují, ke mně přišly výhradně touto cestou. Samozřejmě 80% obsahu je ztráta času, ale našla jsem tam užitečné profily a inspirativní informace.

Anketa

Jste ochotni věnovat svému zdraví úsilí a čas?
Ne, mám raději rychlejší řešení.
0 %
Ano, mám se rád/a.
100 %
Celkem hlasovali 2 čtenáři.

Zanedbané svaly

Naše oční bulvy ovládají svaly. Většina z nás alespoň jednou v životě měla pocit, že musí se svými svaly začít pracovat, aby vaše postava vypadala pěkně nebo aby vaše tělo fungovalo bezbolestně a správně. O tom, že bych měla protahovat, cvičit a uvolňovat okohybné svaly, jsem neměla tušení. Není tajemstvím, že cvičení a správná relaxace svalů na obličeji pomáhá nejen předcházet plastikám, ale také operacím očí a zlepšuje vidění.

Zúčastnila jsem se zdarma on-line kongresu zlepšování zraku přirozenou cestou. Neuvěřitelné množství informací jsem nestihla ani shlédnout, natož vstřebat. Vyzobala jsem si pro začátek alespoň něco málo, s čím mohu sama začít a uvidím, jak uvidím. Moc se mi líbí věta mého učitele jógy, která zní: „Gram praxe vydá za tuny teorie.“ A to je moje pointa, jestli nejste ochotní pro své tělo a zdraví hnout okem, nečekejte, že to za vás udělá někdo jiný.

Zdroj:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz