Hlavní obsah
Umění a zábava

Vyzkoušela jsem hospodský kvíz, zábavu, která zvedá tržby

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Lemmyu/www.pexels.com

Smršť kvízových otázek střídá smršť objednávek. Hospodští se tetelí blahem.

O takzvaném pubkvízu slýchám několik let. Asi jsem hravý typ, lákalo mě novou zábavu vyzkoušet. Nabídka přidat se do týmu přišla nečekaně na koncertu mé oblíbené kapely Z nouze ctnost.

Článek

Lákadlo pro štamgasty

Určitě zní líp, že jdu do hospody hrát vědomostní hru, než že mám „jenom“ žízeň. Geniální tah, jak v dnešní době ve všední den naplnit hospodu k prasknutí, je zorganizovat si nebo nechat tam proběhnout oblíbenou týmovou vědomostní soutěž.

Pravidla

Jednotlivé týmy se do soutěže registrují on-line předem. Je potřeba zajistit dostatek místa a také zásob. Tým mohou tvořit 2-8 soutěžících, kteří společně usilovně a někdy také pod časovým tlakem vymýšlí tu nejsprávnější odpověď. Své domněnky a názory si mezi sebou sdělují zásadně písemně, aby nedali příležitost svoje rozumy odposlouchat jinému týmu. Proběhne několik (v našem případě 6 kol) po deseti otázkách, rozdělených podle témat. Cítíte-li se v nějakém okruhu otázek silní v kramflecích, můžete jedenkrát za večer svoje odpovědi zhodnotit žolíkem. Z bodového dna vás může také zvednout panáková runda, za kterou vás organizátor odmění nějakým tím bodíkem.

Anketa

Chodíte hrát hospodský kvíz?
Ano
17,2 %
Ne
82,8 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 1757 čtenářů.

Svižnost hry drhne

Na můj vkus byla soutěž zbytečně zdlouhavá. Za každým kolem následovala pauza, kterou ocenili hlavně kuřáci a prostatici. Náš soutěžní lokál byl poměrně malý, 8 týmů po 8 lidech se mačkalo na cca 30 m2. Soutěž začínala po 19h večer, trvala 3 hodiny. Všichni měli hlad a žízeň.

Nejvíce se potil číšník

Ačkoliv jsem po dlouhé době pocítila na vlastní tepové frekvenci, že se blíží něco jako test z dějepisu nebo literatury, po usazení do týmu mezi kamarády, už mi bylo fajn. Vzbudila jsem údiv svou objednávkou. Můj šálek čaje a půllitry ostatních nám na malém stole stále překážely. Obsluhující fešák se nestačil otáčet, z čela mu kapal pot.

Určitě se vyplatí chodit často a trénovat. Sestavit si tým nejlépe ze zástupců všech dostupných generací a různorodých zájmů. Funkce zapisovatele odpovědí vyžaduje spolehlivost a střídmější konzumaci, aby odpovědi šly přečíst a příspěvky týmu nebyly moc sebejistým zapisovatelem nekompromisně odmítnuty. Museli jsme využít záchranného kruhu tvrdého alkoholu, abychom se odlepili ode dna. Nebyli jsme poslední, což mou první zkušenost posunulo mezi ty lepší.

Zdroj:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz