Hlavní obsah
Móda a trendy

Bototrable

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Karolina Kaboompics/Pexels

Holky, také máte slabost pro krásné botky? Já určitě. A čas od času potřebuju studenou sprchu, abych ušetřila nějaké ty penízky.

Článek

Dnes už nic není tabu. Děvče, jsi prostorově výraznější? Žádný problém. Nemusíš se oblékat do černého pytle od brambor. Naopak! Máme pro tebe spoustu krásného a trendy oblečení a na netu najdeš spoustu skvělých i méně skvělých influencerek, co ti se vším poradí. A jednou z rad téměř vždy je - holka, chce to pěkné botky, nejlépe na podpatku, aby ses krásně opticky prodloužila. No jo, botky a na podpatku! Taky jsem vyrostla víc, než je zdrávo. Bohužel ale dole. Moje noha připomíná velrybí ploutev a moje boty pěkné kajaky. A když přijdu do obchodu, tak se moje sebevědomí smrskne na maličkou sardinku, schovanou pod tím kajakem. Nebudu napínat, moje velikost je 43, u uzavřených bot i 44. Průšvih! Zatímco na velké tělo je výběr nepřeberný, na velkou nohu zejí regály prázdnotou. Přijdu do obuvi s přáním, že bych potřebovala nějaké hezké boty k šatům, velikost 43-44. Jednoduchý požadavek, nejsem vybíravá. Prodavačka na mě ale vytřeští oči a namítne: „Ale dámské boty se dělají jen do 42. Snad na internetu.“ A v zápětí mi nabídne krásné pánské mokasíny. Při představě, že tohle bych měla obout k šatům, mě zachvátí hrůza. „Nebo zkuste dvaačtyřicítky, třeba vám budou.“ Dí prodavačka v naději kšeftu. No, byly by, jen bych potřebovala zkrátit palec a trochu osekat patu. No tak zase nic, zklamaně odcházím. Ještě že mám ten internet! A ejhle, nacházím! Zatímco české obchody nabízejí k šatům pánské boty, Číňani už jsou o několik kroků dál a mají i ty dámské. Moje dvaceti osmi centimetrové nožičky zajásají, botky budou! Nad Temu a Sheinem spousta rádoby moralistů ohrnuje nos. Mě ale zachraňují před pánskými polobotkami. Kvalita sice nebude nic moc, ale vybírat si holt nemůžu. Myslím, že se čeští výrobci i obchodníci mají od Číňanů hodně co učit. Prostě některým holkám vyroste zadek, jiným nohy. A vhodnou dietu pro velké nohy jsem zatím neobjevila. Chtělo by to myslet také trochu na zákazníka. Dámské boty se vyrábí jen do 42, proč ale proboha? Asi nebudu jediná s velkou nohou, když Číňani se už přizpůsobili.

Ale děvčata, jestli máte nějaké zkušenosti s velkými botami, sem s nimi. Vůbec se nebráním nějakým hezkým a kvalitním, pokud takové existují. Srdíčko zajásá, kreditka zaúpí, a já se konečně nebudu cítit, jako přerostlá velryba.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám