Hlavní obsah
Umění a zábava

Bytové jádro

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nebezpečí může číhat za každým rohem, tak jako v panelákovém bytě 2 + KK.

Článek

Ctibor je mohutné postavy, kamarád dědy Františka, ke kterému přišel na návštěvu. Nepřišel nikdy s prázdnou. Přinesl ovoce ze zahrádky, vejce od slepiček z domácího chovu, hlavně ale na pokec.

Ctiborku dáme spolu Plzeň, nebo Frankovku ? Mě to je jedno, nepiju jen benzín a petrolej. Otevřeli láhev Frankovky, František si zapálil doutník, Ctiborek cigaretu.

Fanouši, můj bratr koupil byt v paneláku od prvního majitele, v původním zachovalém stavu. Pozval mě abychom to společně oslavili. Napřed byla prohlídka. Byt 2+KK, obývák trochu malý. Jedna stěna dveře, dveře do ložnice, druhá balkonové dveře. U třetí sedací souprava s konferenčním stolkem, naproti zavěšená velká TV.

Říkám brácho, vždyť tobě se sem už nic nevejde. Máš pravdu, nemůžeš ani nic dát jinak. Ať přijdeš kamkoli, každý to má stejně. Ještě mi chybí - vypadá to jako vánoční stromeček. Tyč se zašprajcuje mezi strop a podlahu, místo větví dráty, na nich prkýnka. Na ně můžeš položit mobil, štamprle… S ložnicí mám problém. Postel má 2 × 2m, nic jiného se nevejde. Kolem postele máme málo místa, do postele přicházíme bokem. Moje žena otírá přitom zeď buďto svým ženským zadkem, nebo prsama. Zkouším různé akrylové nátěry, stejně to je na prdlačku. Já když se do postele propasíruju a posadím se, praštím se do hlavy. Kolikrát jsem lez do postele odzadu po čtyřech.

Pojď se podívat na koupelnu, je to bytové jádro z umakartu. Hotové bytové jádro se jeřábem vkládá do bytu, až potom stopní panely.

Brácho, máš to pěkný, já se svou postavou bych tady bydlet nemohl. Dobrý že máš záchod a koupelnu extra. Musím na velkou, vyzkouším bytový jádro, počkej na mě v obýváku !

Františku, měl jsem velký problémy. Na záchodě nebylo k hnutí, nemohl jsem se otočit, sundat kalhoty, nic. Vyšel jsem na chodbičku, stáhnul kalhoty a nacouval. Potřeboval jsem natáhnout kalhoty, vyšel na chodbičku. Otočil se abych vyšel dopředu a spláchnul. Záchod kombi, zvedneš čudla, jenomže jsem dostal elektrickou ránu. Ležel na podlaze, řval. Brácha se smál, to je statická elektřina, všude lino PVC. Tím jak jsi stahoval a natahoval kalhoty jsi se nabil.

Hele brácho, nezlob se, do tvýho bejváku jakživ nevkročím. Mám zážitek na celej život. Ani tady nemáš okno abys vyvětral smrad. U mě jsi vítaný kdykoli. Mám slabý srdce, bylo to na záchranku. Měj se hezky brácho, nezlob se.

Moje kadibudka je bezpečná, s krásným výhledem do přírody. Výtah mohl být taky nebezpečný, utíkal jsem po schodech co mi nohy stačily, seš první komu se svěřuju, u tebe se ze všeho vzpamatuju.

Nezůstalo u jedné láhve, zážitek se musel řádně zapít.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám