Hlavní obsah

Výuka pejska

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Starší lidé si rádi popovídají, nabízená pomoc nebyla tentokrát úspěšná.

Článek

Vždy jsem byl naladěný na konverzaci, bavilo mě na ulici pozorovat lidi. Ti, co nepospíchali, byli pejskaři, nedalo mi to oslovit seniorku se dvěma pejsky. Sama těžce chodila o holi, vedla dva staré menší obézní pejsky neurčité rasy. Vlekli se a kulhali tak jako stará paní, vodítka by pro ně krom čekání u obchodu byla zbytečná. Dobrý den paní, jak se máte, pejskové vám určitě dělají radost. To víte že jo ! Našla jsem je opuštěné, dokud budu živa, alespoň těm psům posloužím. Čím je krmíte, když je všechno drahé ? Vařím jim polévku z pytlíku, do toho nalámu rohlíky. (bramborová stála tenkrát 1.90, gulášová 2.30…rohlík 0.30) Tak aby vám dělali radost, přeji vám hezký den a stálé zdraví !

Jednou jsem narazil. Jiná starší paní s pejskem. Je na vás pejsek hodný ? Ten je tak hodný, ani neštěká. A já v dobré víře : „Když neštěká, není to pes“. Já ho to naučím. Začal jsem vrčet a pejsek zareagoval. Přešel jsem pozvolna k názorné výuce štěkání, pejsek se rozštěkal. Prosím vás neučte mi ho štěkat, bydlím v paneláku, nebo tam se sousedy nevydržím. Vztekle mávala holí, rozčílená ubíhala co jí věk a síly dovolovaly.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám