Hlavní obsah

Jedině brejlatý !

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Princ na bílém koni dojel ke konci své cesty ?

Článek

Přátelé, přiznám se vám, když je obrýlená, užívám veškeré prostředky vedoucí k cíli. Čím větší dioptrie její brýle mají, tím víc mě přitahuje. Čočky její oči zvětšují, ať se dívá kterýmkoli směrem, zdá se mi že hledí přímo na mě. Hladina adrenalinu stoupá, tím i moje energie k namlouvání.

Obrýlené bývají intelektuálky. Některé i ve 30ti ještě studují, jiné započaly úspěšnou kariéru. Jsou na pokraji zájmu  mužů. Který pán tvorstva by byl rád aby ho žena intelektuálně, kariérou, penězi převyšovala ? Těm ženám ujel vlak, potencionální partneři jsou dávno zadaní. Ti kteří za něco stojí si jejich partnerky drží. Zbývá pro ně odpad, plevel.

Na scénu nastupuji já. Vysokoškolák, schopný konverzovat na jakékoli téma. Perfektně oblečený, finančně zajištěný, figura vysportovaná, ctící zásady společenského chování, vysněný princ na bílém koni.

Mou vyhlédnutou oběť pozoruji nyní samčíma očima. Pěkná postava, prsa, zadek a nohy OK. Dovolte mi abych se představil, Ing. Vrána jméno mé. Jste mi velmi povědomá, museli jsme se někde vidět. Nebylo to na sympoziu v Los Angeles ? Počkejte, snad v New Yorku ?

Po několika drincích : Samozřejmě ve vší slušnosti vás zvu na pokračování načatého večera ke mě domů. Vlastním sbírku tropických motýlů, budete překvapená.

Už si tykáme, jmenuje se Martina. Myslí si že motýli jsou záminka, stejně jde se mnou odevzdaně jako ovce. Obří tropičtí motýli jsou ale opravdoví. V zasklených skříňkách, pěstované na motýlích farmách pro komerční účely.

Máš tady moc horko, mohu si něco svléknout ? (Součást mé taktiky, přetopená místnost.) Ráda bych si někde sedla, kde máš sedací nábytek ? (Další záměr, odstranění všeho kde se dá sedět.) To víš, mládenecký byt, posaď se na válendu !

Cítím její ženskou vůni, feromony, sundej si brýle ať ti nerozbiji, vrhám se na ni jako zvíře.

Moje éra Casanovy zdá se skončila. Dnes mi Martina řekla : Nebudeš zvát další slečny na sbírku motýlů, viď Myšáčku !

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám